Öncelikle 1.YILIMIZA GİRMİŞ BULUNMAKTAYIZ. ÇOK MUTLUYUM.
Burada şimdi topluca söyleyeceklerimi yazacağım sonra her birinize özel yazacağım diğer bölümlerde.
***
24 Nisan 2022 Pazar
Ben ilk tanıştığımız günden başlamak istiyorum. O gün kuzenimle iftara çok az kalmışken bir video çıkmıştı karşımıza. Asla bunu düşünmüyorduk tabii ki. Asla tanımadığım birine numaramı vermiştim ve benimle dalga geçiyordu. Ben de içimden hata yapıyormuşum gibi hissediyordum. Hayatımdaki en iyi hatasınız. İftardan sonra bir wp grubuna alınmıştım. Her şeyin başlangıcı olduğunu nereden bilebilirdim ki?Gruba girdiğimde çoktan kaynaşmıştınız ve anlık dış"lana"cağımı düşünmüştüm. Komik gelebilir. Ama sonra bir anda hepinizle çok samimi olmuştum. Her birinizi ayrı ayrı seviyordum ki hâlâ öyle. Grupta bana hep ailem gibi hissettirdiniz. Özellikle de sen Zeynep. Benim için gerçekten çok ayrısın (Şevboo'm ve Hilalim de öyle). Ama işte sana karşı ayrı bir sevgim hep olacak.
Bu gruba ilk girdiğimde hayatımdan hiç çıkmasını istemediğim biri çıkmıştı. Bir nevi çöküşteydim de denebilir. Ama hayat karşıma sizin gibi harika üç kişiyi çıkardı. Biri gitmiş olabilir ama onun yerine üç tane birbirinden güzel insan hayatıma girmişti.
Aslında bu yüzden de benim için çok ayrısınız. Benim zor zamanımda hep yanımda oldunuz. Ben de aynı şekilde hep yanınızda olmaya çalıştım. Beraber gülüp beraber ağladık. Beraber sabahladık, yeri geldi hep beraber oyun oynadık, insanlarla kavga ettik. Şevval'in kış uykusuyla dalga geçtik. Zeynep'in yaşlı olmasıyla Chan post atmıyor falirsin diye dalga geçtik, Hilal'imin ukeliğiyle dalga geçtik. Ama hep beraber yaptık bunları. Sabahın beşlerine kadar uyumadık. Aynı anda hem Whatsaap'tan, Instagram'dan, Snapchat'ten hatta Discord'dan bile konuştuk. Sizinle konuşacağım diye prizden ayrılmayıp şarj yerimi bozdum!! Özür dilerim annee. Asla sıkılmadım sizden.
Aramızdaki bağ gerçekten çok farklı. Biz sizinle aynı anda hem kavga edip hem de eğlenmenin kralını yaparız. Bunu çok iyi biliyorum.
***
24 Nisan 2023 Pazartesi
Beraber değiliz artık. Ama kalplerimiz bir ben buna tüm yüreğimle inanıyorum. Sizinle konuşmak için türden türe girmeye de razıyım. Yazın gelmesini iple çekiyorum dostlar.Her şey bana sizi hatırlatıyor. Sanal bile olsanız gerçekteki hayatıma etkiniz çok büyük. Aranızdan birinizin morali bozuksa benim de öyle, mutluysa benim de öyledir. Diyorum ya garip bir şekilde bağlandım size. Bbgg haremimi seviyorum. Her birinize özel lakap takmayı seviyorum.
Son olarak şunu söyleyeyim. İyi ki hayatıma girdiniz, iyi ki benimlesiniz.