HILALIM SELAM. SANIRIM EN UZUN SEYLERI SANA YAZICAM CUNKU SENINLE KONUSAMIYORUZ DOGRU DUZGUN. SIMDIDEN SOYLEYEYIM SEN DUNYANIN EN SAPSIK INSANISIN VE SOZ ALBUM ALACAGIM.
***
Grubun ilk açıldığı zamanlar hiç samimi değildik. Sen de çok iyi biliyorsun bunu. Özellikle Azra ile olanlar... Belki de ilk başta o yüzden sevmedin beni?? Hatta demiştin grubun başlarında.Hilalim sen dünyanın en iyi kalpli insanısın biliyorsun değil mi? O kadar temiz kalpli ve düşünceli birisin ki... Seninle gerçekte tanışmak çok isterdim. Biz ikimiz çok kavga ettik (abartmış olabilirim ama en azından tartışmalarımız çok) çok güldük. Senin en mutlu anında seni daha çok mutlu etmeye, en üzgün olduğunda yine derdine ortak olmaya çalıştım, çalıştık. Başarabildiysek ne mutlu bize. Senin üzülmene dayanamıyorum(z). Hem Jeongin de istemezdi emin ol. Bu yüzden seni hep mutlu etmek için çabalayacağım.
Gruptan defalarca çıktın. Her defasında bir öncekinden daha çok üzüldüm. Ama en son olanı bizi buralara kadar düşürmesi garip oldu. Sorun değil, ben asla umursamıyorum. Biz berabersek nerede nasıl olduğumuzun önemi yok öyle değil mi? Mektuplarımızı hâlâ okutmadın. Çok merak ediyorum. Bu sürede benim de sana mektuplarım oldu. Her boş dersimde seninle konuştum. Kuş olup gönderebilseydim keşke. ÇAĞRI VE ENES BİLE MEKTUPLARI OKUMUŞKEN BİZİM OKUYAMAMAMIZ ÇOK ÜZÜCÜ.
Denemelerde adın çıktığında aptal gibi sırıtıyorum. Çok özledim, çok özledik seni. Senin her daim iyi olmanı istiyoruz. Ayrıca doğum günümü kutlayamadığın için de üzülme!!! Ben eminim ki yazın gibi olsak kutlayacağına emindim.
Ayrıca kötü zamanlarında yanında olamadığım için üzgünüm Hilal. Üzüldüğünde hep yanında olup seni desteklemek isterdim. Ama sanalız işte. Anca bu kadar oluyor of. Sizinle real olmak için can atıyorum. Belki yazın bir çılgınlık olur he???
Senin o geceki mutluluğun aklımdan çıkmıyor. Şuan o yatakta sana bunları yazıyorum. O gece o kadar sevimliydin ki. Ukeliğin başlangıcıydı kesinlikle. SEN BİZİM BİRİCİK UKEMİZSİN. Bize semelik taslaman ayrı komik zateeen. ÜSTELİK BENİ GRUPTAN ATMANI DA ÇOK ÖZLEDİM.
HILALIM SENİ ÇOK SEVİYORUM. SEN BENIM İÇİN HER ZAMAN BEST JEONGIN FANI OLACAKSIN. YOLLARDA ADINI GORDUGUMDE HEP GULUMSUYORUM BU ARADA. SALAK GIBI SIRITIYORUM. ÇOK ÖZLÜYORUM. AMA BİR GÜN KAVUŞACAĞIZ HİLALİM SANA SÖZ VERİYORUM. AYRICA GRUPTAN ATILMALARIMI DA COK OZLEDIM.
MANYAGIN OLAYIM AYZAAA'MMM. IYI UYKULARR.