כל יום שעבר התסתכלתי בדיכאון מול חלון שבחדר שלי , עברו חמש שנים מאז המקרה , האם זה בגלל שמרטין גילה שהוא המשפחה שלי? , בכל השנים האלה מרטין התייחס אלי כאילו שאני בת שלו "חזרת סוף סוף מהכלא פרקר הא?" שמעתי את מרטין אומר "כן סוף סוף לא הודות לנינה שלך בתאל!!! שהאשימה אותי בתקיפה ובאונס בגלל שאתה ביקשת ממנה לדווח!" צעק פרקר , ירדתי מהר מהמדרגות, פרקר נראה אותו הדבר רק שרירי יותר הוא לבש סוודר שחור וג'ינס אפור קרעים "זה מגיע לך פרקר אתה פגעת באחיינית שלי!" צעק מרטין "כי היא השפחה שלי כמו מיקה!" צעק פרקר "אז מה תתחיל לכבד נשים!" צעק מרטין "אני צריך לכבד!? אח שלך הרס לי את החיים בגלל שקלואי בחרה בי" אמר פרקר "חבל שלא נהרגת שם!!" צעק מרטין "בגלל הנינה שלך אני לא יכול להראות את הפנים שלי בעבודה בגללה כולם חושבים שאני אנס!" צעק פרקר מרטין התפוצץ מצחוק "קראו לי בכלא בני סלע!" צעק פרקר "זה נכון?" שאלתי "מה נכון?" שאל פרקר "שבתאל האשימה אותך בגלל זה?" שאלתי "כן מתברר שהיא הנינה שלו בואי הולכים" אמר פרקר ויצא החוצא ואני אחריו. כל הנסיעה לבית היה שקט הוא עישן כשהוא נהג ואני מסתכלת על הנוף שעובר במהירות "איך השתחררת בסוף?" שאלתי "השתמשתי בהיפנוט בשביל להשתחרר" אמר פרקר "למה עשית את זה?" שאלתי "כי הבנתי שאני לא אשתחרר בזמן הקרוב" אמר פרקר בחיוך "וגם אני סוף סוף יכול להתנקם בו דרכך" אמר פרקר , שנאתי את המשפט הזה אבל אין לי ברירה אני שלו גם אם אני לא ארצה. נאנחתי "מה עשית בכלא כשהבנת את זה?" שאלתי "מתברר שאנסים לא מתקבלים בטוב והייתי צריך ללכת הרבה מכות ולהפנט כמה אסירים בשביל דם" אמר פרקר כשהגענו אני ופרקר יצאנו מהאוטו כשנכנסנו הכל היה אותו הדבר טוב , ברגע שנכנסנו לבית פרקר הצמיד אותי לקיר והכניס את הידיים שלו מתחת לשמלה שלי והוריד את התחתונים, הוא התחיל לשחק עם העגיל שבכוס שלי ולהכניס לשם אצבעות , גנחתי "אוח התגעגעתי אליך אין" אמר פרקר כשהוא הוריד את המכנסיים והתחתונים שלו הוא הוריד את השימלה שלי. הוא הרים אותי והתחיל לזיין אותי חזק גנחתי כששמתי את הידיים שלי על הכתפיים שלו "לא מתאים לי כאן" אמר פרקר והלך לחדר השינה שלו כשאני עליו. כשהגענו הוא זרק אותי על המיטה שלו והוריד את החולצה שלו. ראיתי שיש לו על החזה קעקוע של מספר של אסיר. פרקר קרע את החזייה שלי כמו מטורף פרקר חזר לזיין אותי חזק. גנחתי וצעקתי את השם שלו , פרקר נשך את השד שלי ושתה משם דם כשהוא זיין אותי "התגעגעתי לטעם של הדם שלך הוא כל כך טעים" אמר פרקר כשהוא זיין אותי "למה יש לך קעקוע מספר של אסיר?" שאלתי כשגנחתי "בואי לא נדבר על זה כרגע אני רוצה לזיין לך את הצורה" אמר פרקר גנחתי בקול רם כשהידיים שלי שורטות את הגב שלו. פרקר הפך אותי וזיין אותי מהתחת שלי גנחתי כמו מטורפת פרקר הרביץ לתחת שלי חזק תוך כדי שהוא זיין אותי כל כך חזק עד שכל כך הגוף שלי זז. צרחתי את השם שלו פרקר תפס את השיער שלי ומשך אותו כמו המושכות שיש לסוסים שמתי את הפרצוף שלי על הכרית שלו התחלתי לגנוח חזק לתוכה פרקר תפס את התחת שלי ומעך אותו כשהוא זיין אותי. פרקר הפך אותי על הגב ונשכב עלי תוך כדי שהוא זיין אותי הוא נשך את הצוואר שלי ושתה משם דם כשהוא גמר הוא נשכב לידי, חיבקתי אותו מרוב שהתגעגעתי אליו "והקעקוע הזה הוא רק בגלל שהפסדתי במכות" אמר פרקר "אבל אתה יותר חזק מבן אדם" אמרתי "נכון אבל בגלל שלא שתיתי דם כמה חודשים נעשתי חלש והתלהבתי מידי עד שרבתי מכות וכשראיתי שיורד דם ליריב אז ברגע שהם הלכו שתיתי ממנו דם" אמר פרקר, פרקר ואני נרדמנו כשהגיע הבוקר הרגשתי רגליים על המיטה מה שגרם לי להתעורר "היי פרקר קום תראה מי באה" אמר מרטין פרקר היה עוד מנומנם "לך מכאן אני עייף" אמר פרקר "ככה מתייחסים לאחותך הגדולה פרקר?" פרקר התעורר מיד "את חיה?!" צעק פרקר מכעס "לא כל כך אני רוח הודות לך" אמרה אחותו "ואיך את בחוץ?" פרקר הסכים לי להשתלט על השרשרת שלו, ומי את בחורה צעירה" אמרה אחותו "זה לא עיניינך ומה אתה רוצה ממני על הבוקר קרצייה!?" צעק פרקר מרוב כעס "רק לראות את הפרצוף שלך אדום מכעס" אמר מרטין "אני שונא אותך מרטין ובעיקר אותך פרידה! חבל שאי אפשר להרוג רוחות" אמר פרקר "יש לי מזל שאי אפשר" אמרה פרידה "אני אמילי השפחה של פרקר והאחיינית של מרטין" אמרתי "אוו את הנינה של קלואי של פרקר אוו" אמרה פרידה והסתכלה עלי מקרוב "את מזכירה אותה מאוד" אמרה פרידה.
YOU ARE READING
שפחה של ערפד
Vampireבחיים שלי לא חשבתי שהספר שלי יגיע למקום ראשון בקטגוריית ערפדים תודה לכל מי שקורא את הסיפור שלי אף פעם לא ציפיתי שזה היה מקום ראשון ~גמור~ אמילי בת 18 עם שיער בלונדיני עם עיניים ירוקות יתומה מועמדת למכירה במכירה פומבית מי ששלח אותה למכירה פומבית הי...