Güvercin

6 4 0
                                    

Ne yapar: Diğer oyunculara hastalık bulaştırırsınız. Kazanmak için tüm canlı, yenilmemiş oyunculara bulaştırın. İlerleme durumunuz her toplantıyı sıfırlar. Ventleri kullanabilirsiniz. Bir turda enfekte ettiğiniz her oyuncu için bekleme süreniz artar.

(Ben buna corona diyom sldjdjsjjdd)

Amaç: Oyuncuları bir araya gelmekten caydırmaya yardımcı olur ve/veya turların toplantılar arasında uzamasını önler.

Nasıl oynanır :Diğer tüm canlı oyunculara hastalık bulaştırmanız gerektiğinden, daha az oyuncu kalana kadar neredeyse hayatta kalmanız gerekiyor. Etrafta dolaşmaya devam edin, böylece oyunculara mümkün olan en hızlı şekilde bulaştırabilirsiniz. Aynı kişiye aynı rauntta iki kez bulaştırmanıza izin vermese de görsel olmadığı için kime bulaştırdığınızı takip etmeye çalışın. Mümkün olduğunca tehlikeli alanlardan kaçının. İnsanları ararken haritada hızlı bir şekilde geçmek veya ışık sabotajı sırasında saklanmak için havalandırma deliklerini kullanabilirsiniz, ancak havalandırma delikleri yani ventleri kullanırken yakalanmamaya dikkat edin. Şüpheli görünmemek veya tekmelenmemek için görevleri yalnızca gerektiğinde tamamlayın.

 Şüpheli görünmemek veya tekmelenmemek için görevleri yalnızca gerektiğinde tamamlayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir anı daha

Şimdi Kuzenim corona ben tamirci mi neydim?

Tamirci ventlere girebiliyo sadece iyi rolde yoksa.

Sonra Kuzenim in bilgisayarından nerde olduğuna bakıyorum aynı odadayız.

Sonra beni buldu bana bulaştırdı şeref.

Bende zili çaldım (yani butona basmakla aynı şey)

Dedim atın bunu güvercin bu

Kazandım :))

Goose Goose DuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin