Ne yapar: Hemen hemen her roldeki oyuncuları fütursuzca öldürebilirsiniz. Falcon Hunt biterse kazanırsınız (aşağıda açıklanmıştır). Siz hayattayken, Ördekler sayıca kazları geçerek kazanamaz ve kazlar tüm ördekleri ortadan kaldırarak kazanamaz. Toplantılarda sadece geç oyu verebilirsiniz ki bu çoğu zaman sizi ele verebilir
Amaç: Turların uzunluğunu daha tutarlı hale getirir.
Nasıl oynanır: Hayatta kalmak bir numaralı önceliğiniz ve bu amaçla Falcon'u oynamanın iki farklı yolu olduğunu söyleyebilirim. 1) İnsanları öldürme ve yakalanmama becerinize güveniyorsanız, oyuncu sayısını azaltmak için sık sık öldürün (ve umarım bazı ördekleri de öldürün). 2) Sadece kendinizi korumak için ve oyunun sonuna doğru öldürün. (Güvenli yol budur)
Hangi seçeneği seçerseniz seçin, son 5'e kadar ördeklerin çoğunun veya tamamının öldüğünden emin olmak istersiniz. Ördekleri ve/veya tarafsız rolleri öldürmek, sizi öldürebilecek veya siz ölmeden önce kazanabilecek kişilerin kazanmasını sağlamak için avantajlıdır. Görev çubuğu doluyorsa insanları öldürmeye başladığınızdan emin olun. Son 3'e geldiğinizde, kelimenin tam anlamıyla hayatta kalmanız gerekiyor, bu yüzden Av bitene kadar herkesten uzak durmaya çalışın. Dört oyunculu bir toplantıyı bitirirseniz, sadece birini öldürün ve zamanlayıcının dolmasını bekleyin.Bu rol hakkında anım yok '-'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goose Goose Duck
Non-FictionEhm ehm beni bilen bilir bi aralar Among us a baya bağılıydım. Fakat Among us değişti (keşk değişmeseydi) Bende benzer bir oyun biliyorum Kayıt falan yaptırın bi ara oynarız :))))