~ 10. Bölüm ~

144 20 16
                                    

Sabah uyandigimda han coktan uyanmis hatta kahvaltiyi hazirliyordu.mutfaga yanina gittim ve belinden sarildim.

"Ooooo han bey bu ne boyle"

"Alt tarafi bir kahvalti ne olmus yani"

"Benim bebegimin yaptigi kahvalti hic alt tarafi olurmu"

"Evet olur"

"Hayir olmaz"

"Olur dedim"

"Olmaz diyorum uzatma"

"Tamam tamam ozur dilerim"

"Cok tatli oluyorsun boyle"

"Sen her zaman tatlisin"

"Sagoll"

**

Han benden once okula gidecegini soyluyordu ve gitmistide.neden birlikte gitmedik anlamadim ama sorun cikarmak istemedigim icin gitmesine izin verdim.onu en kisa zamanda gorebilmek icin hizlica evden ciktim.okula geldigimde han hicbir yerde yoktu.en son care lavaboya gittigimde gorduklerime bende inanamadim.karsi siniftan Chan ile birlikte opusuyorlardi.beni aldatiyordu.hizlica "Han ne yapiyorsun" diye bagirdim.han ustunu basini duzelttikten sonra bana bakti ve "hersey gorundugu gibi degil" dedi.artik sinirlenmeye basladim ve bagirarak "nasil degil bildigin sevisiyordunuz" dedim.Chan hanin elini tuttu ve gozumun icine baka baka "Han seni sevmiyor minho o beni seviyor simdi sg bizim hayatimizdan" dediginde resmen sok gecirmistim.sabahleyin baya yakindik,iyi anlasiyorduk hatta ondan onceki gunlerdede.ne olduda bana boyle yapti anlamadim."yazik cidden yazik" dedim ve lavabodan ciktim.nasil bir rezillikti bu.bu rezilligin altindami kalacaktim yani.olur olamaz birseydi bu.hic istemesemde hani kiskandirmak icin bizim siniftan seungmin ile sevgili olmak icin sinifa dogru yol aldim.Sinifa girdigimde changbin en arka sirada disari izliyordu.yanina gittim ve oturdum.

**

-seungmin ne yapiyorsun tek basina burda?'dedim. Seungmin yuzume bakti ve gulumsedi.

-hic sadece oturuyorum'dedi.ve onune geri dondu.

-sana birsey itiraf etmem gerek'dedim ve elim ile kafasini kendime cevirdim.

-tabii ne itiraf edeceksin?'dedi.ve tekrar gulumsedi

-galiba ben senden hoslaniyorum'dedim ve yere baktim.resmen han icin bir kisinin duygulari ile oynuyordum.

-minho sen hani seviyorsun ve bunu sende biliyorsun'dediginde cidden dusundum neden boyle birsey yapiyordumki.

-evet onu seviyorum ama o beni aldatti'dedigimde bir anda seungminin gozleri bana dikildi.

-ne diyorsun minho nasil kiminle?'dediginde aglamaya basladim.seungmin kollarini bana uzatti ve ona sarilmami sagladi.

-bildigin chan ile lavaboda sevisiyordu seungmin ben ne yapacagim?'dedim.seungmin goz yaslarimi sildi ve yuzune bakmami sagladi.

-seni anlayabiliyorum minho cunku bende chani seviyorum'dediginde seungmininde gozlerinden yaslar gelmeye basladi.ikimizde ayni kederi yasiyorduk.sevdiklerimiz bizi aldatiyordu.

**

Han senin Allah belani vermesin insallah

Minho ve seungmin icin yakiyoruz

Chan ve han shiplemiyorum !

Oylamayi ve yorum yazmayi unutmayin

Youtube : mineciqwk



My OverbearingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin