Aradan 6 gün geçmişti o sürede her zaman ben michiru ve senju gelip hanabiyi ziyaret ediyorduk ve diğerleri de ediyordu. Biz tekrar ziyaret etmeye gelmiştik ve hanabi ile dert yanarken hanabi hafif elini oynatmaya başlamıştı.
S:MİCHİRU AOİ BAKIN HANABİ ELİNİ KIPIRDATTI!
A:NE CİDDİ MİSİN!
Michi:salaklar bağırmayın çok rahatsızlık veriorsunuz
A:tamam michiru ya bişi yapmadık
S:aoi diğerlerini ara bizde hala başınd a bekleyip belirti görmeye çalışıcaz
A:tamam senju
Odadan çıktım ve hemen mikeyi aradım.
M:efendim aoi?
A:mikey diğerlerini topla gel hanabi uyanmaya başladı!
M:Tamam 3 dakikaya ordayız!
Telefonu kapattım ve içeri geri girdim hanabi uyanmıştı.
A:hanabi!
H:aoi? Ne zamandır hastanedeyim. .
A:5 gündür komadaydın 6. Gününde gözünü açtın. Ben gidip doktor çağırıyorum
Michi:tamam aoi
Gidip bir doktor çağırmıştım ve o sırada diğerleri de gelmişti. Doktorda hanabinin sağlığını filan kontrol etmişti. Biz mutluluktan GEBERİODUM o sırada hanabi taburcu olup yanımıza geldi.
H:hadi millett gidelim!
S:şimdi eve gidip dinlenelim akşama doğru hazırlık yapalım gene çünkü başka bir ülkeye gıdıcez.
A:nereye gıdıcez ki?
S:Almanya olur mu?
A:oa olur ordanda alışveriş yaparız zaten Almanya'da tanınmıyoruz
S:tanınsak bile tutuklanmatız ki burda tutuklanıoz mu?
A:haklısın eh
H:hadi ozaman eve gidelim
M:arabaya koşunnh!
Herkes arabaya koşmuştu ve arabaya bindik eve gittik biraz evde müq zamanlar geçirdik sonrada hava kararmaya başlamıştı.
Michi:hadi artık bavullarımızı hazırlamaya başlayalım!
Michiru bunu dedikten sonra herkes bavulunu hazırlamaya başlamıştı senju bilet gittiğimizde alalım demişti ama bi şekilde internetten alması için ikna etmeyi başardık. Bizimle beraber sanzuda gelicekti çünkü senjuyu bırakmak pek istemedi. Ben odamda bavulumu hazırlıyodum aslında bavulumu hazırdı sadece bakım malzemelerimi koymak kalmıştı onlarıda bi şekilde buldum ve onları koyacak bir şey aramaya başladım evin içinde yarım saat dolaştım diğer herkes hazırlamıştı salonda tkaılıyorlardı benim niye ikidebir etrafta dolaştığımı çözmeye çalışıyorlardı. Mikey dayanamayıp sordu.
M:aoi noldu niye ikidebir etrafta dolaşıyosun?
A:bakım malzemelerimi koymaya birşey arıyorum ama hala bulamadım off
S:ya derdine bak bana sorsaydım sana verirdim benden var gel aoi verem
A:çok teşekkür ederim senjuu
S:eheh birşey değil
Senju gelip bana bakım malzemelerimi koymaya birşey verdi bende odama koşup hızla malzemelerimi koydum ve bavulumu yerleştirip bavulumu kapattım. Salona içim rahatlamışçasına gittim ve koltuğa oturdum. Biraz televizyona baktıkran sonra herkes uyudu.
Timeskip
Sabah olmuştu erkenden gidicektik bu yüzden saat 7 de kalktık ve hazırlandık bavullarımızı aldık odamızdan çıktık. Kapıyı açtık ve hepimiz arabaya yaklaştık draken bagajı açtı ve herkes bavulumu koydum en sonunda odama a koydum ve kapattı sürücü koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladı havaalanına vardığımızda saat 9 du senjuda 9 buçuğa almıştı bileti.
Biz havaalanına girdik ve bavullarımızı bagajdan aldık. Bi yarım saat beklediğimiz de anons yapıldı ve kendi uçağımıza gittik uçağa bindikten sonra ufak çaplı küçük bir çatışma çıkmıştı.
A:ben pencere tarafına oturcam!
M:hayır ben oturucam!
A:ben pencere tarafına oturursan sana dorayaki veririm!
M:yemin et!
A:yemin ederim!
Tamda mikeyin püf noktasından vurdum ve pencere kenarını kaptım zaten draken bizi tam ayıracakken ben dorayaki alıcam diyince vazgeçti napsın✨
Uzun süredir uçaktaydık ve ben hala mışıl mışıl mikeyle uyuyodum kimsede bizi uyandırmıyodu zaten bu da iyi tarafı ya. Saatlerdir uykudan sonra uçak inmeye başlamıştı. Hannover e gelmiştik vay beee çok iyi burası. Daha sonra anons geçmişti bu sayede mikeyle ben uyanmıştık bavullarımızı alıp uçaktan atmıştık kendimizi. Allah'tan draken arabayıda getirtmişti. Nasıl becerdiyse artık. Hepimiz gene arabaya binmiştik o sırada senju iyi bir otel bakıyodu. Bi dakika lan biz 9 kişi bir arabaya naısl sığıyoz amk? (Bu arada ciddi ciddi saydım ÜDLSİRKAŞFKŞWMFĞ)
S:güzel bir otel buldum!
D:konumunu at senju
S:tamam draken *konumu draken atar* attım
D:teşekkürler.
Bir saat kadar sonra varmıştık ve senjuda rezervasyonu yaptırdı. Rezervasyondan sonra herkes odasına dağıldı ve ben mikeyle aynı odaya düştüm wiu neyse. Ben direk yattım ve uyudum çünkü canım öle istedi.
— — — — — — — — — — — — — — —
Yeyy yetiştirdim bugünkü bölümü neyse saatim yaklaştı ben gidip hazırlanayım sonra yetiş emicem okula😔 hade Bai baiii yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmaınnn <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Y/N
Randomnedense gecenin köründe yüzde 5 şarjla yazmak aklıma geldi VE EBEM KADAR SIKILDIM SÜREKLİ AKLIMA İLHAM GELİODU neyse inşallah müq bişiler çıkartcam✨ ve kitap kapağı için müq foto bulamadım. . .