Bölüm 8

57 2 1
                                    

Arkadaşlar çok özür dilerim uzun süre yazmadım devam ettirmedim ama artık dirildim ve devam edebilirim✨bu arada sınav var bugün ve ben enayi gibi yazıyorum umarım sınavlarınız iyi geçmiştir hikayeye geçelim önceki bölümü az çok okudum bu yüzden kafamda nasıl devam ettireceğimi kurdum BU ARADA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KİTABIN OKUMASI 100 Ü GEÇMİŞ YUPPİİ

— — — — — — — — — — — — — — —

  Biz döndükten sonra hep birlikte takıldık ve eğlenceli zamanlar geçiriyorduk fakat bir gün. . . . dönmem gerekliydi çünkü yaz tatili bitmek üzereydi. . . fakat son güne kadar beklemeye karar verdim. Son aya girmiştik sanırsam öyle hissediyorum.

A:aağğağağa sıkıldım bişiler yapalım

Michi:ne yapcaz aoi senin aklında bişiler var mı?

A:bende bilmiyom aklımda bişi yok

S: ozaman neden bişiler yapak Dion

A:ne bilm

  Biz öyle konuşuyoduk odaya diğerleri dalmıştı hepimiz çok sıkılıyoduk erkekler vs atıyodu biz izliyoduk sonra gezmeye gitmiştik öyle filan her gün ne kadar sıkıcı olsada yapıcak bişiler buluyorduk ve. . . bugün büyük ihtimal son gündü ve uyanmam lazım. Fakat herkese gerçeği açıklamalıyım ama bunu yapacak cesaretim yok. . . Bu yüzden gece gece kalktım ve not yazdım hazırlandım ve notu salondaki masaya bıraktım gözlerim dolmuştu ve ağlıyordum. Ama yapacağım birşey yoktu ve notu koyup gittim.

  Uyanmıştım gerçeklikte ve yarın okul vardı. . . Ben çantamı yarına hazırlamıştım ve tekrar normal okul hayatıma dönmüştüm.

— — — — — — — — — — — — — — —

  OKUL YILI BİTMİŞTİ TEKRAR YAZ TATİLİNE GELMİŞTİK YAŞASIN! HIZLA SHİFTİNGLENDİM fakat birkaç kere denedim ve sonunda tekrar başardım. Döndüğümde o eve gittiğimde kimse yoktu haberleri açtığımda şaşkınlığa uğramıştım. . . Kanto Manji? LAN KANTO MANJİ NE ARA KURULDU?! hızla takemichiyi aradım ve yanıma tekrar çağırdım ve bütün olan bitenleri öğrendim. . . ah lan. . . Tamda mangadaki gibi ilerlemiş herşey ben gittikten sonra. Mikeyle denk gelmememi yoksa öldürüleceğimi söyledi bu yüzden onu dinledim ve evden hiç dışarı çıkmadım. Neredeyse haftalar sonra çıkmıştım ve markete gidiyordum önüme hiçte dikkatli bakmamıştım ve birisine çarptım.

A:eh- özür dilerim dikkatsizliğimi affedin lütfen.

  O kişinin yüzüneq baktığımda büyük şekilde boku yediğimi anladım. MİKEYDİ!? BEN GERİ GERİ GİDİYORUM AMA O BANA RUHSUZ ŞEKİLDE BAKIYOR!? sanırım beni tnaımış olacaktı ki adımla bana seslendi. . .

M:Aoi?

O sırada hızla kaçtım mikeyi sanırım sinirlendirmiştim kaçmamın sebebi ise takemichinin dedikleriydi ve ben eve döndüğümde izleniyormuş gibi hissetmeye başladım. Çok kötü bir duygu lann gebericem şimdi- ben boşverdim herşeyi ve yarın olmasını bekledim ama uyuyamamıştım uyuya kaldığımda yanı başımda bir not buldum. . . notta boş bir araziye gelmem isteniyordu..  . bir dakika bişeyi hatırlatıyor yoksa o rüyamda gördüğüm şey mi gerçek olacaktı? Ben hızla hazırlandım ve o bahsedilen yere gittim. Kavga vardı kanto Brahman ve toman 2. Nesil. . . Mikey herkesi geberticek gibi duruyordu ve ben onun önüne geçmiştim mikeyle fena vs atıyordum o benim karnıma çok kötü yumruk attı ve ben geriye doğru savruldum. Ayakta durmaya çalışıyordum. Ve bana şöyle sormuştu:

M:ölmeyi mi tercih edersin yoksa hala korumayı mı?

A:korumayı.

M:peki ozaman nasıl ölmeyi düşünüyorsun?

A:ölmemeyi tercih ediyorum, sana inat ölmeyeceğim.

M:ozaman gel ve beni yenmeye çalış. Başarabilirsen?:)

A:neden bu hale geldin?

  Hızla ona saldırdım hem saldırılarını davul tutmaya çalışıyordum ve karşılık vermeye çalışıyordum bu beni zorluyordu birkaç dakika böyle vs attık ve karnıma tekmeyi indirmişti bu benim için fazla sertti. Ağzımdan kan gelmişti. Geriye doğru savruldum saçlarım yüzümü kapatıyordu. (Arkada megolovinia çalıyo sayın bu arada sanırım yanlış yazdım)

  Shinciro kendini göstermişti. . . .

Shinciro:Remember Aoi. Dying İs Gay.

Aoi:Yes Shinciro-San.

  Hemen kalktım ve mikeyin kafasına tekmeyi indirip yere serdim ve herkesin ağzı açıktı fakat arkamdan birisi karnıma katanayı soktu. . . o an anladım sanzu karnıma katanayı sapladı. . . ben kan kusmuştum. . . Bilincim kapandı gözlerimi kapattım. . sonsuza kadar kapattığımı sandım ama. . . Gözlerini açıp uyandığımda herkesle beraber büyük bir iskelede oturmuş dondurma yerken güneşin batımını izliyorduk. . . o zaman işte anladım. . . Ağlıyordum. . .

— — — — — — — — — — — — — — —

Böyle bitirdim bu bölümü arkadaşlarrr hade görüşürüzz görüşmek üzerehhh aşk insanlarııı<3

Mikey X Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin