My Way 1#

9 2 1
                                    

,,Amya pod mi pomôcť!" zavolala na mňa mama.
,,už idem.." odpovedala som si pre seba a zbehla som dole schodmi.
Našla som ju ako sa snaží zložiť krabicu a keby prídem o sekundu neskôr padne jej to na hlavu. Chytila som tú krabicu a položila ju na zem.
,,mami čo to tu robíš?" spýtala som sa jej.
,,chcela som to tu trochu upratať a dať túto krabicu preč z obývačky" povedala mama a usmiala sa na mňa.
,,môžem ísť dnes k El?" spýtala som sa.
,,dobre" povedala mama.

Obula som sa a opustila som dom. Prešla som cez dve ulice a zaklopala na dvere. Otvorila mi jej mama. Hneď ako ma zbadala zakričala na El. Vyšla som po schodoch a vstúpila som do El izby. Potom sme sa rozprávali o všetkom možnom.

,,si pripravená ísť na strednú školu?" spýtala som sa.
,,teším sa že spoznam nových ľudí, ty sa tešíš?" spýtala sa.
,,bude to zmena..ale keďže idem s tebou nebojím sa"  odpovedala som jej a dala jej veľký úsmev.
,,k tomu.." povedala a bolo cítiť že to nebude nič dobré ,,nepojdem s tebou..idem na inú školu v inom meste" povedala a cakala čo poviem.
,,čože??" vypleštila som na ňu oči.
,,viem, že sme chceli ísť spolu no tam mi dajú štipendium. Vieš predsa že mi učenie ide" povedala a čakala čo jej odpoviem.
,,čakala som ze sa takéto niečo stane..ale prečo si mi to nepovedala na konci školského roka, ale teraz na konci prázdnin??" spýtala som sa.
,,chcela som ti to povedať, ale bola si až moc nadšená s toho že pôjdeme spolu..." povedala.
,,nevadí" povedala som a usmiala som sa.

,,dakujem ti za dnešok, čo keby sme si zajtra niekam vyšli na ukončenie leta?" spýtala som sa jej keď som odchádzala.
,,Mozeme" odpovedala.
Objali sme sa a pomaly som odišla. Išla som domov asi 10minut, lebo som bola zamyslená takže som išla pomaly.

Aby som vám o sebe aj niečo povedala. Celým menom som Amya Hartley. Mám 15 rokov a o necelý týždeň nastupúpim na gymnazium tu v Californii. Mám matku ktorá je tá najlepšia matka na svete a otca alkoholika. Mám sestru Eiru Hartleyovú ktorá má 12 rokov.

Prišla som domov a videla ako otec leží opitý na gauči. Prešla som potichu okolo neho a namierila si to rovno do izby. Urobila som si ale malú zastávku a skontrolovala som Eiru a keď som videla, že si sladko odfukuje, išla som do izby.
Otvorila som si notebook a zapísala si veci z dnešného dňa. Išla som si umyť zuby, postarať sa o pleť, osprchovať sa a prezliecť do pyžama.. zobrala som si Bibliu a ľahla som si do postele. Chcela som si kúsok prečítať aby som bola každý deň s Bohom. Potom som si prečítala ďalšiu kapitolu z mojej obľúbenej romantickej knihy ktorú som práve čítala. Napila som sa vody a na záver som sa pomodlila.

Rano bolo hrozné. Už o 7 bolo počuť ako sa rodičia hádajú. Postavila som sa z postele a namierila som si to do kúpeľne. Urobila som veci ktoré som potrebovala, vrátila som sa do izby a obliekla som si bežecké oblečenie. Vyšla som z izby a zbehla som dole schodmi.

,,dobre rano" povedala som a usmiala som sa na hádajúcich sa rodičov.
,,dobré rano" odvetila mama.
Obula som sa a vyšla som von. Dala som si 4km beh a potom 10min chôdzu. Keď som išla smerom k domu, stretla som El.
,,caukooo, môžem sa k tebe pridať?" spýtala sa.
,,chceš si zabehať?" spýtala som sa jej prekvapivo.
,,nieee.. či sa môžem pridať na tvojej ceste k tebe domov" povedala a vicerila na mňa jej biele zuby.
Zasmiala som sa na nej a dala jej signál že ak chce tak môže. Vošli sme do môjho domu a namierili si to do mojej izby. Prezliekla som sa a potom sme išli dole do kuchyne aby som sa mohla najesť. Na stole na mňa čakali vajickove rožky s mozzarellou. Podelila som sa aj s El keďže ešte neranajkovala.
Urobili sme si pekný deň. Boli sme sa kúpať a previezli sme sa vlakom. Kúpili sme si rovnaké oblečenie ktoré si oblečieme na nový školský rok. Nádherný topík a nádhernú sukňu.
Ku koncu dňa sme sa ešte boli prejsť a urobili sme si prespavacku u mňa doma.

,,toto leto prebehlo nejako rýchlo, nemyslíš?" spýtala som sa.
,,ano bude mi to chýbať. Na konci týždňa odchádzam na intrak, budes mi chýbať" povedala a nahodila smutný úsmev.
,,neboj! Počúvaj vieš akých tam budes mat spolužiakov?" snažila som sa zmeniť tému.
,,ja viem.. pár z nich poznam. Ale na tvoju školu by sme sa mohli kuknúť. Nechápem prečo sme to doteraz neurobili" povedala s zasmiala sa.
,,noo.. Mozeme" povedala som jej.
Vie, že ja momentálne chalanov neriešim. No som otvorená novým možnostiam. Našla tam nejakých pekných chalanov, ale ja som popritom zaspala.

Celý týždeň mi ubehol strašne rýchlo. El odchádza zajtra. A ja nato niesom úplne pripravená. Už teraz mi chýba.

Lúčili sme sa presne 12minut a 48sekund. Už som videla len auto strácať sa v diaľke.

Vošla som do domu a ostalo vo mne prázdno.
,,Amyaaa!! Pod sa somnou hraaať!" zakričala na mňa Eira.
Ignorovala som ju a išla som si zobrať do kuchyne jablko. Išla som do izby. Ľahla som si na posteľ a otvorila si mobil. Našla som si 16správ od El takže najbližšie 2hodiny som si s ňou pisala. Keď došla na intrak poslala mi fotky jej izby.
Hodila som mobil veďla mňa na posteľ a vytiahla si môj zápisník. Nechcelo sa mi moc písať tak som si zapísala iba nejaké hlavné body.

Prešli posledné prázdninové dni a nastal môj prvý deň na strednej škole a celkovo prvý školský deň. Škola nám začína o 9 a končíme 12:30.
Išla som spať veľmi skoro lebo som bola unavená a vstávala som o 6:28, lebo som si rano chcela ísť zabehať. No povedzme si narovinu komu by sa chcelo vstávať. Urobila som si takú rannú rutinu a prezliekla som sa do bežeckého oblečenia. Vybehla som z domu a dala som si 5km beh.

Keď som sa vrátila domov, bolo pól ôsmej. Dala som si tu sukňu a topik ktoré sme si kupovali s El a išla som na raňajky. Mama ešte pozerala spravy, trochu som sa zapozerala a neuvedomila som si koľko času ubehlo. Uvedomila som si to keď bolo 8:39. Rýchlo som som si zbehla po veci s mini taškou, kde som mala iba také veci ako mobil, peňaženku, peracnik a nejaký balzam. Obula som sa a vybehla z domu. Mama sa mi ponúkla že ma odvezie. To bolo dobre inak by som to nestihla.

Pomaly sme sa približovali k veľkej hlučnej budove a ja som začala chytať stres...

Takže toto je prvá časť môjho príbehu MY WAY. Dúfam že si užijete čítanie. Chcela by som to urobiť s menším poučením alebo trochu ako z reálneho zivota ale to ešte uvidim... to je zatiaľ všetko :)

My wayWhere stories live. Discover now