Дівчата, суперечалися через те, що їх ще б трохи і .....
Л: Я не хочу сьогодні випливати на поверхню!
Н: Та не переживай ми скажемо батьком з нов про те нове місце і вони заспокояться.
Л: Все одно я не по пливу, бо я читала, що сьогодні багато людей ловлять рибу.
Н: Де ти це прочитала?
Л: Книжка « Прокляття русалок»
Н: Покажи її мені!
Ледіанна взяла книгу та показала Нені.
Н: Ти не бачиш що вона була на друкована 9ст. А ми живемо у 10ст .
Л: Але тут написано що це стається кожен рік.
Н: Ой давай не починай бери книжки і погнали.
Русалки взяли книжки та повливли в море.Прийшли подруги Нені і почали говорити
П.Н.: Ей Ледіанна виплив на поверхню на хвилину.
Л: Я нікуди не попливу бо сьогодні має бути багато рибаків в книжці так пишеться.
П.Н: Ахахахахахахахахахахахахахха аххахахаха хахахахахах ахаххаха хахаха ха. І ти в це віриш? Ахахахахахахахаххахах.
Ледіанна не видержала виставила руки та напркжилася.
Н: Ледіанна, що ти робиш?!?!?!???!?
Л: Я НЕ ЗНАЮ!?!?!!?
З її рук пішла велика водяна буря.
Н: Як ти це зробила?
Запитала Нені з великими очами на лиці.
Л: Я тобі уже казала я не знаю.
Н: Все я не буду тебе слухать я пливу на поверхню!
Л: СТІЙ НЕ РОБИ ЦЬОГО!!!
Але Нені не слухала Ледіанну і пливла куди хотіла. Та тільки вона добралася до поверхні почала кричати....
Батько та мати випливли і за Нені почали пливти та її уже забрали ти потвори.......Вдома батьки дізнаються, що Нені вже давно плаває туди. За це сваряться на Ледіанну, що чого вона їм не розповідала.
Дівка розтиляє ліжко та починає плакати за свою сестру бо більше її не побачить....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Забуте життя русалки
ChickLitЦікава історія про русалку( логічно ) де буде роман фантастика та багато чого. Та залишуться неймовірні враження.