..
12 gün önce
"Efendim sizden istedikleri kişi bu. İsmi Park Seunyeol. 32 yaşında evli ve bir çocuk sahibi. Onun adresini size göndereceğim fakat evde olduğunu size temenni edemem"
Adam dik duruşunu bozmadan önünde duran dosyalara baktı. Sayfaları birer birer çevirirken bir yandan da şakaklarını ovuyordu.
"Çok zor biri gibi gözükmüyor. Bunun için bize ne kadar ödeme yapacaklar?"
Karşısında duran telefonundan hesap makinesini açtı ve bir kaç hesaplama yaptı.
"50 bin dolar. Yani yaklaşık 66 milyon won yapar. Bence gayet iyi bir fiyat ama size bırakıyorum."
Adam yarım ağız sırıttı ve elindeki dosyayı masaya fırlattı.
"Hah! Gülünç bir rakam! Amerikalı bir iş adamından daha fazlasını beklerdim doğrusu!"
Asistanı panikle masadaki dosyayı eline aldı. "A-ama efendim bu önemli bir iş! Bay Kim'in bu adam ile ortaklık yaptığına dair ortalıkta bir şeyler dönüyor. Emin olmadan hayır demeyin bence!"
"Hm.. Demek öyle diyorsun? Yine de bu fiyat için kendimi yoramam. Oğlum halleder."
Asistanı önünde eğilip odadan çıkmıştı. Dediği gibi oğluna haberi verecekti. Babası oğlunun aksine çok çalışmayı sevmezdi. Sadece eğer cidden önemli biriyse ve verdikleri fiyat yüksekse ilgilenirdi.
Bu seferki kurban ile de oğlu ilgilenecekti.
Asistan odaya girmeden önce derin bir nefes almıştı. Çünkü içerideki çocuğun cidden öfke sorunları vardı.
"Efendim, Girebilir miyim?"
İçeriden onay gelince başı önde bir şekilde odaya girmişti.
"Ne oldu?"
Elindeki dosyayı yavaşca genç adamın önüne koydu.
"Bu Park Seunyeol 32 yaşında ve-"
Eliyle onu susturmuştu."Tamam tamam fazla bilgiye gerek yok. Nerede yaşıyormuş?"
"Amerikada bir Çin sokağında. Genelde melezlerin takıldığı bir yer"
"Yok artık yine yurt dışında mı? Ayrıca babam neden kabul etmedi?"
"Evet yurt dışında fakat merak etmeyin ben her şeyi halledeceğim. Babanız verilen fiyatı düşük bulduğu için kabul etmedi."
Dosyada gördüğü yazıyı doğru okuduğundan emin olmak için bir kaç kez daha okumuştu.
"Buradaki bilgiler doğru mu?"
Asistan sanki yanlış bir bilgi yazılmış gibi gözlerini büyüterek telaşlanmıştı.
"Evet hepsi doğru"
"Adamın çocuğu var? Çok mu küçük, kaç yaşında?"
Asistanı biraz düşündükten sonra cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bloody moon
Fiksi Penggemar-"eğer bir gün ölürsem senin güzel ellerin tarafından ölmek isterim" -"böyle bir şey olmayacak"