Açıklama Ve Kurallar

1.3K 74 14
                                    

Sevgili şiir sever dostlarımız yepyeni bir etkinlikle daha karşınızdayız. Ve eminiz ki etkinliğimiz katılımcılar ile eğlenceli bir hale gelecektir.

Yeni etkinliğimizden kısaca bahsedelim. Dedik ki şiiri kılıftan kılıfa sokuyoruz da neden içerisine aksiyon katmayalım ki? Bu düşünceden yola çıkarak sizlere gizemli bir etkinlik hazırladık. Aslında oyunumuz basit. Size bir şiir vereceğiz ve bu şiirin içerisine bir sır saklayacağız. E tabi o sırrı çözmek de size kalıyor.

Sırrı çok yönlü düşünebilirsiniz. Belki şiirin içine saklanmış bir kelime, belki şiirin genelinden çıkaracağınız bir sonuç ya da bir akrostiş ya da matematiksel bir hesap olabilir. Bunu da şiiri yazan kişinin yaratıcılığına bırakıyoruz.

Peki bu şiirleri kim yazacak?

İlk şiiri biz yazıp sizinle paylaşacağız ve sonraki şiirleri sırrı ilk çözen kişinin yazmasına hak vereceğiz. İlk çözen kişi şiirmece yazma hakkını başkasına devredebilir. Eğer o kişi de kabul etmezse, yeni şiirmece gönüllülerden seçilecektir.

Bizce korkmanıza gerek yok. Çünkü sizden profesyonel gizemli Şiirler beklemiyoruz zaten. Amacımız eğlenmek. Etkinliğimize isteyen herkes katılabilir.

Son olarak kurallardan bahsedelim.

* Şiirler en kısa dörtlük olarak sunulmalıdır.

*Argo, küfür, cinsel içerik ve siyasi nitelik taşıyan Şiirler kabul edilmeyecektir.

*Sırrı ilk çözen kişi yeni şiir paylaşımında önceliğe sahiptir. İki gün içerisinde şiirini göndermediği taktirde katılımcı hakkını kaybedecektir.

*Sır çözüldüğünde yeni şiirmece ile beraber önceki şiirmecenin sırrı ön sözde açıklanacaktır.

*Şiirin sırrını çözen kişi yeni şiirini @siirneferleri hesabına mesaj kutusu yolu ile iletmelidir.

*Bizimle sırlı şiir paylaşmak isteyen ve etkinliğe yeni katılacak olan arkadaşların şiirleri yedek kutusuna alınacaktır.

*Ayrıca sadece şiir paylaşmak isteyenler bu kitap için değil BİR ŞAİR BİR ŞİİR adlı şiir kitabı tanıtım kitabında yer almak için başvurmalıdır.

Şimdiden ilginiz için teşekkür eder ve eğlenceli vakit geçirmenizi dileriz.

Pandoranın Şiirmece Kutusu açılmak için sizi bekliyor. Hadi bakalım bilmeceli şiir etkinliği hayırlı olsun....

Pandoranın Şiirmece KutusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin