Merhabalarrrr~ Gelen sorular üzerine sizlere bu sene içerisinde yayınlamayı planladığım ficler ve uzun kitaplar hakkında bilgiler vermek istedim arkadaşlar. Çünkü hemen her gün bu konuyla ilgili mesajlar alıyorum.
6 Mayıs Cumartesi gününden itibaren (elbette bir aksilik olmadığı takdirde) yepyeni bir Yoonmin kitabımız başlayacak. Biraz da bu uzun kitap konusunda okuyucuları uyarma gereği hissederek bu yazıyı hazırlamak istedim. Kitabımız fantastik bir kraliyet hikayesi işleyecek. Ancak enemies to lovers tagını inim inim inletecek bir kitap sizleri bekliyor. Karakterler öyle birkaç bölüm atışıp hemen sevgi yumağına dönüşmeyecekler. Gerçekten birbirinden nefret eden, birbirini yok etmek, kullanmak isteyen iki karakterin ilişkisi işlenecek. Bazen" bunların birbirine aşık olması mümkün değil " diye düşüneceksiniz. Bu, " slow burn " tagının hakkını sonuna kadar verecek bir kitap olacak. Ayrıca oldukça karanlık bir evrende ve fantastik bir dünyada geçen bir kitap olarak bazı tetikleyici unsurlar içeriyor olabilir. Bu nedenle kitap başında bu konuda uyarılar yer alacak. Yetişkin tagında işaretleyeceğim konusunda şimdiden sizleri bilgilendirmek istiyorum.
Bu kitabımızın bitiminden sonra başka bir uzun kitaba başlamadan önce araya Harry Potter ve Merlin fandomlarından iki kısa hikaye atacağım. Bunların ardından uzun bir Taekook/Chanbaek kitabı sizleri bekliyor~ Ve şunu söyleyebilirim ki, karanlık konusunda Yoonmin kitabından hiç de aşağıda kalmayacak. Benzer uyarılarla birlikte yayınlamayı planlıyorum. Bu kitabımızın ardından da yine Merlin ve HP fandomlarına hikayeler gelecek. Böylece aktif olarak yazdığım bütün fandomlara kısa veya uzun yeni hikayeler göndermeye devam etmeyi planlıyorum.
Ayrıca bazı kitapların kapaklarını değiştirmeyi planlıyorum. Şimdiden bu konuda sizleri bilgilendirmek istedim. Çünkü güncelleme bilgisi gelecektir, kafanız karışmasın.^^ Eğer birden fazla kapak hazırlar ve hangisini seçeceğime karar veremezsem, bu konuda anket bile açabilirim.
Bunların dışında bir " Kesit " ve " Tanıtım " kitabı açmayı düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinizi almak isterim. Kesit kitabı için hazırladığım afişlerde, yayınladığım kitaplar içerisinde yer alan bazı diyaloglar veya betimlemeler yer alacak. Bazılarında ise okuyucuların yorumları yer alacak. Bir nevi kitapların tanıtımını yapmak istiyorum. Çok fazla spoiler vermeden, okuyucuların belki de okumayı düşünmedikleri bir kitaba ilgilerini uyandırabilmek için yapmak istediğim bir şey. Mesela Ötenazi kitabının başında böyle bir şey yapmıştım. Hikayeyi daha önceden okuyan okuyucuların final bölümüne bıraktıkları yorumları derlemiştim. Bunun gibi bir şey. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Örneğin bu kesiti zamanında kendi hikaye forumumda kullanırdım,
Bütün bunların dışında bana sormak istediğiniz başka bir şey varsa lütfen burada sorun ki, bilgilendirme eklemeleri yapabileyim.^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYURULAR
RandomHikayeler, yarışmalar, istekler ve daha pek çok konuda konuşabileceğimiz alan...