Yarışma Soruları

580 19 2
                                    

Afiş yarışması için sorularınız hazır arkadaşlar^^ Sadece 5 soru soracağım ve doğru cevapları gönderen ilk kişinin hikayesine özel afiş hazırlayacağım. 


1) Number One hikayesinde fırtınada kaybolan çocuğun adı nedir?


2) Tell Me Why hikayesinde Draco Malfoy'un öldürdüğü DO üyesinin adı nedir?


3) Step by Step hikayesinde Seamus Finnigan'ın kurduğu çöp çatan grubunu oluşturan kişiler kimlerdir?


4) Time Circle hikayesinde geri dönüş için yapılması gereken büyünün adı nedir?


5) K.F.Y.C hikayesinin yan çifti kimlerdir?


Gördüğünüz üzere çok basit ve kolaylıkla hatırlayabileceğiniz detaylardan geldi sorular. ;) Doğru cevapları,


  movieslayer@gmail.com 


adresine mail olarak göndermenizi rica ediyorum. Burada cevaplamazsanız kimse spoiler yemez ;) Spoiler gördüğüm mesaj olursa silmek zorunda kalacağım bilginiz olsun. ;) Kazanan kişi hikayesinin bölüm medyalarına koyabileceği güzel bir afiş kazanacak.  


Yarışmamızın haricinde yeni HP hikayesi istekleri almaya devam ediyorum ama dediğim gibi şu an için böyle bir planım yok. Ancak yeni yıl kutlaması için yine sizler için tek bölümlük bir HP hikayesi hazırlıyorum ve bu kez ana çiftimiz Draco/Harry olacak. ;) 


Number One halen devam etmekte ama çok yakında yeni bir bağımsız hikayeye daha başlamayı planlıyorum. Eğlenceli bir hikaye olacak sadece bunu söyleyebilirim^^ Şimdilik bu kadar bysssss~




DUYURULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin