Selammm:D
Beni özlediniz miiii??
Seni değil salak hikayeyi özledim dediğinizi duyar gibiyim bu yüzden kısa kesiyorum MDMCM.Bugün Derek ile çok güzel manzarası olan bir yere gideceğiz.Hazırlandım ve okula gittim.
İlk iki saat beden olduğu için eğlenceli geçti fakat diğer dersler çok sıkıcıydı.Bugün Derek ile derslerimiz farklıydı o yüzden onu tüm gün göremedim.Sonunda okul bittiğinde Derek beni arabası ile almaya geldi.Arabasına bindim ve dudağına kısa bir öpücük kondurdum."Günün nasıl geçti güzelim?"dedi,bende "iyidir senin?"dedim
"İdare eder.Bugün seni göremediğim için kötü geçti:(("dediğinde kıkırdadım.Biraz daha sohbet ettikten sonra istediğimiz yere gelmiştik."Derek..burası gerçekten çok güzel.."dediğimde gülümsedi ve manzaraya karşı oturduk.Biraz zaman geçtikten sonra arabaya gitti ve bir müzik açtı.Yanına geldi ve "benimle dans eder misin sevgilim?"dediğinde "Tabikide:D
Fakat seni şimdiden uyarayım dans etmeyi pek beceremiyorum"dedim.Güldü ve beni kaldırıp "sadece bana ayak uydur"dedi.Ellerini belime koydu bende kollarımı omzuna doladım.
!Medyadaki şarkı açtı bu arada!"Senin her bir zerrene aşığım Stiles"dediğinde kıkırdadım ve "Bende sana çok aşığım.Sevgimi çok iyi gösteremiyorum fakat seni canımdan çok sevdiğini bilmeni istiyorum sevgilim."dedim.Beni derin ve tutkulu bir öpüşmenin içine çekti.
Biraz daha vakit geçirdikten sonra beni evime bıraktı.Çok yorulmuştum bu yüzden hemen uyudum.
———————————————————————-
Ertesi gün okula geldiğimde Scott'u ve Allison'un kavga ettiğini gördüm.Dur bir dakika..Olay ciddiydi çünkü Scott ağlıyordu.
Yanlarına yaklaştım ve Scott'u sakinleştirmeye çalışan Isaac'ı gördüm.Size bir sır vereyim Scisaac shipliyorumm.Neyse konuya dönelim."Birbirimizi deliler gibi sevseydik buluşacağımız yer ölüm değil miydi?!NİYE SEVMEDİN BENİ!?..HA NİYE SEVMEDİN!"dediğinde içimde bir şeylerin parçalandığını fark ettim.Kardeş yerine koyduğunuz arkadaşınızı bu haldeyken gördüğünüzde kalbiniz ağrıyor.Allison "Scott biraz sakinleş"dediğinde sinirlenmeye başladım.
"..Her şeyin bu kadar boş ve anlamsız olduğu bu dünyada..sevgiden d-değerli ne olabilirdi ki?.."diye devam etti.Isaac Scott'u kolundan çekti ve boş bir sınıfa götürdü.Ondan sonra herkes dağıldı ve ders başladı.
Teneffüste Scott ve Isaac geldi.Scott şişmiş ve kızarmış dudakları ile yanıma oturdu.Dur bir dakika..LAN!
İKİSİNİNDE DUDAKLARI ŞİŞ VE KIRMIZI!OHA SHİPİM GERÇEK Mİ!!!!!!Şuan değil fakat sonra bunu Scott ile konuşacağım:D
Stiles Stilinski'yin gözünden hiçbir şey kaçmaz KDNCMCMDM...Umarım beğenmişinizdir:)))))
Final diye üzülmeyin eğer isterseniz yeni bir hikaye yazmaya başlayabilirimm.Hatta konusunu da önerebilirsiniz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
FanfictionDerek'e her gün bir anonim yazmaya başlar. Mini fic❗️ ❌Homofobikler giremez❌