Derek'den
Yine bir sabah erekte olmuş şekilde uyandım.Bu rüyalar iki üç haftadır devam ediyor ve artık cidden bıktım.En kötüsü ise rüyalarımda Stiles'in olması.Ben gay bile değilim ve Stiles beni en son etkileyecek kişi.Duşa girdim ve bunları düşünmemeye çalıştım.Çıktığımda üstüme normal bir beyaz tişört altıma ise siyah bir eşofman. Camaroma bindim ve okula doğru sürmeye başladım.Okula vardığımda sınıfıma girdim.Oturdum ve gelen öğrencilere baktım.Bir süre sonra Scott ve Stiles geldi.İkiside günaydın dediler ve yanımdan geçip gittiler.Stiles arkamdaki boş sıraya oturdu Scott ise Kira'yın.Ders çoktan başlamıştı.Bir anda telefonuma mesaj gelmişti.
Anonim:Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mısın?
Derek:Ah kes şunu hem dün o dediğin şey beni çok rahatsız etti.Öyle bir şey olmuyor!
Anonim:Yalan söyleme Derek:))
Derek:Seninle neden uğraşıyorum ki?engelliyorum seni!
Anonim:Engelleyemezsin çünkü sırrını biliyorum.Düşünsene Stiles'a bunu söylüyorum..sence nasıl bir tepki verirdi?
GörüldüTelefonu bıraktım ve düşünmeye başladım.Sert bir tepki vereceği çok açık bence.Hocanın sesi ile kendime geldim.
"Derek tahtaya çık ve denklemi çöz".Bu adamdan nefret ediyorum o kadar kişi varken benim çözmemi istiyor.Tahtaya çıkarken Stiles elime bir not sıkıştırdı.Baktığımda deneklemin nasıl çözüleceği gösteriyordu.Tahtaya çıktım ve çözdüm.Sırama otururken teşekkür etmeyi unutmadım."sorun değil"diye mırıldandı.Teneffüs zili çaldı ve herkes sınıftan çıktı.Bir tek ben ve Stiles kalmıştı.Ona döndüğümde defterine bir
şeyler çiziyordu.Şuan çok huzurlu gözüküyordu bu yüzden ben de "çizim yapmayı seviyorsun galiba"dedim.Bana o kahverenginin en güzel tonlarındaki gözleri ile baktı ve onayladı.Bana rüyalarımdaki gibi bakıyordu ve lanet olsun ki erekte olmaya başlıyordum.Hızla sınıftan çıktım ve eve gittim.Anonimden bir mesaj geldiAnonim:Hey Derek neden gittin?
Derek:Tanrım!Şuan seninle uğraşamam.Kendine başka bir oyuncak bul!
Anonim:Ah..sınıfta Stiles ile yalnız olduğunuzu gördüm.Ne oldu?
Derek:Ondan etkilendim!Cevabını aldığına göre beni rahat bırak
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
FanfictionDerek'e her gün bir anonim yazmaya başlar. Mini fic❗️ ❌Homofobikler giremez❌