Usmála jsem se spetne a koukla jsem se na telefon přišla mi zprava od Naty
Natuss<3
Čau kočko dneska nepřijedu nemám čas promiňNechám ji tam zobrazeno a kouknu se na bulhara "coje zase?" Zeptám se když vidím jak mě hypnotizuje očima"nic ja jen" zvedne se a blíží se ke mě"no co??" Zeptam se "no víš já bych chtěl ještě " řekne mi do ucha a začne mi dávat pusy na rameno "už ne " řeknu mu "proč?" Začne mě svlékat a mě naskočí husí kůže "protože už stačí prcat 2× za den nemusíme" řeknu mu a zase si navleču oblečení "noa stejně tu nejsem na vždy tak co" chytne mě za předloktí a hodí mě na postel "bulhar?!' zařve David když otevře dveře"ale ale děláš překvapeného když si mi otevřel před 50minutami?" Zasměje se a jde jeho směrem"nechte toho!" Řeknu jim a zvedám se z postele"proč jako? Jsi moje máma?!" Zařve na mě David "nejsem ale vypal'' řeknu a zamknu dveře "Uuu paní ráda vyhazuje😏" vezme mě a hodí zase na postel "nauč se mi říkat jménem a ne přezdívkou kočko" zasměje se a začne mi podávat pusy na břicho " zkusím" usmeju se a zase mám husí kůži " Matěji? Kolik ti je?" Přestane a koukne se na mě"28 tobě?" Koukne se na mě znova "15.." zvednu se z postele a začnu se oblíkat" takže počkej...to byla pedofilie?" Koukne na mě "no jestli se to nikdo nedozví tak ne" řeknu mu když si oblíkám jen mikinu "fajn naše tajemství?" Usměje se "ano naše tajemství "