Ares & Diana-Nem fog fájni...- Mondta a katonatiszt.
Harminc év körüli, világos bőrű férfi volt,
rövid, homokszínű hajjal simara borotvált arccal. Teste karcsú volt, jól fejlett és erős.
-Mit fogsz tenni velem? - Kérdezte a Diana.
A fiatal nő a férfira nézett a székből amelybe kényszerítették ,a kezét a háta mögött összekötözve. Hosszú, sötétbarna haja a válla alá ert és gyönyörű arca volt, telt ajkakkal és nagy barna szemekkel.Fekete ruhát viselt, amely körülölelte az alakját, és
megmutatta az idomait.
A ruhának az oldalt fel volt vagva, mutatva hosszú labait. A férfi tisztán láthatta a lány alakját.
Melleit a ruha feszessége alatt.
Testét a szoba melegétől enyhe izzadságréteg borította.
-Kérem, ne bántson!
-Miért akarnék bántani egy ilyen csinos lányt?
Nagyon értékes lehetsz, ha egy egész hadsereget küldtek utánad.
A lány szemei kitágultak, amikor rájött, hogy kivel áll szemben.
-Ares tábornok! Kérem, engedjen el!
Ares mosolygott miközben odasétált a lányhoz.
Ettől Diana kissé megnyugodott.
-Ó, nem, kedvesem.
Nem fogunk kiengedni. Legalábbis egy darabig nem.Mi lenne, ha előbb szórakoznánk egy kicsit, talán aztán ... kitalálunk valamit?" - Mondta Ares magabiztosan, miközben letérdelt a lány széke mellé.Lassan végigsimított a kezével a lány lábán, amíg el nem érte a combjáig.
Finoman megszorította, mielőtt felfelé mozdította volna a kezét.
-Olyan selymes vagy. Szeretnél velem szeretkezni?- kérdezte csábítóan. A lány mélyen elpirult, ahogy érezte, hogy a férfi keze tovább halad felfelé a combján.Ares megragadta a lány fenekét, és magához húzta.
-Hmmm, azt hiszem, tetszene neked, nem igaz?- A lány hevesen rázta a fejét.
Ares tovább vezette a kezét a lány lábán felfelé, érezve, hogy a lány izgalma percről percre nő.
-Nem? Hát, akkor azt hiszem elveszem amit akarok.
Ezzel feltépte a lány ruháját, felfedve kerek melleit. -Gyönyörű - bólintott elégedetten Ares.
Majd lőrehajolt, és csókolgatni kezdte az egyik mellbimbót. Ares a szájával és a nyelvével végigsimított Diana mellbimbóján, ízlelgetve azt.
Lassan megnyalta, nyelvével kőrözött rajta mielőtt a szájába szívta. Hallotta, ahogy Diana halkan felnyögött, ahogy élvezte az érzést.
Elengedte a lány egyik mellét, és figyelmét a másikra mellere irányította.
Ezúttal gyorsan megnyalta a mellbimbót, alig érintve a bőrét, de még így is eléggé ahhoz, hogy a lányt az örületbe kergesse vele.Ezt a folyamatot többször megismételte, míg végül az egész mellbimbót a szájába vette, és erősen szopogatta.
-Ó.Istenem, igen...- Diana kapkidta a levegőt, ahogy azon kapta magát, higy teljesen felizgatta a férfi.
Ares tovább szopogatta a mellbimbóját, miközben a kezét a hasán lefelé vitte.Érezte a nő nedvességét a bugyiján keresztül, ahogy ujjait az anyag alá csúsztatta. Könnyedén lehúzta és eldobta a fehérneműt.
-Most már boldog vagyok- mosolygott, egyenesen a lányra nézve.
-Nagyon szép, valóban nagyon szép.- Ujjaival végigsimított a punci ajkán, és érezte, hogy a lány már nagyon nedves.
Az ujját lassan mozgatta fel és le az ajkán, ingerelve Dianát. Figyelte a lány testét, ahogy az a kötelek ellen vonaglik, és feszül.
Imádta nézni, ahogy a mellei ugrálnak. Látta, ahogy a lány az ajkába harap, miközben az ujját belé csúsztatta.
Tudta, hogy Diana élvezi a helyzetet.
Ares mélyen beledugta az ujját a lányba, és elkezdte
ki-be mozgatni.
Egy darabig ott tartotta, mélyen.
Ettől Diana még jobban ellazult.
Lehunyta a szemét, ahogy elmerült a gyönyörben.
Ares kivette az ujját, és a szájába vette. Megízlelte a lány nedvét, és kiélvezte az ízét. Újra ránézett a lányra, és észrevette, milyen gyönyörű amikor élvezkedik.
-Most, hogy rendesen elcsábítottak, akarsz engem?- Ares két ujjat csúsztatott a puncijába és mozgatni kezdte.
Aztán elassította a tempóját és kivette az ujjait a lányból, a szájába tette és izlelgette.
- Mmmm ... - Szopogatta a lány nedveit az ujjáról.
Diana mellei emelkedtek és süllyedtek minden egyes lélegzetvételével.
YOU ARE READING
Tedd be! (18+)
RandomEbben a könyvben a vágyak kiélésének jut a főszerep. Csak szex. Tömören és forrón. Nézz bele . Tetszeni fog ! SZIGORÚAN 18+-OS TARTALOM!