A vámpír aranyló szemével figyelte a lányt. Tánca csábító és szenvedélyes volt. Kék selyemruhája alig takarta szép testét. Karcsú dereka és karjai úgy mozogtak, mint a tenger hullámai. Csípője lassan mozgott a zenére. Fekete haja olyan volt, mint a leggazdagabb éjszaka, szemei pedig tűzben égtek. A vámpírherceg alig tudott megmaradni a székében. Meg akarta érinteni, meg akarta ízlelni, meg akarta simogatni a mellét és a bőrét.
A vágya egyre fokozódott.A lány hirtelen széttárta a karját, és megállt.Rámosolygott a férfira.
-Hercegem. -mondta, miközben meghajolt előtte.
A vámpírherceg felállt.
Magas volt, jóképű és erős.
Hosszú, fehér selyemruhát viselt, melyet arannyal hímeztek.
"Nagyon szép vagy ma este, úrnőm"."Tudom, hogy félsz tőlem. Hogy félsz az első harapastól. De bármit megteszek, ha akarod. Bármikor a tiéd lehetek, amikor csak akarod, csak mondd ki a szót."
"A tiéd leszek, hercegem."
A hangja édesnek és szelídnek hangzott.
A vámpírherceg elmosolyodott. "De mielőtt szeretők leszünk, meg kell kérdeznem.
Szeretsz mást?- Nem. Csak szeretném tudni, milyen érzés egy férfival..." A vámpírherceg a lány szemébe nézett. Hirtelen felnyúlt, és megragadta a lány nyakat.
- Teljesen egyedül vagyok, hercegem. Soha nem voltam szerelmes, mint a többi lány.
Kérem, bocsásson meg nekem, vámpírherceg úr.
Nem akartam megsérteni.
Szeretném érezni az ajkaidat az enyémen, a kezeidet a testemen.A vámpír szemét kéjvágy töltötte meg.
A falhoz szorította a nőt. A lány szája kinyílt, és a nyelve előbújt, hogy megnyalja a férfi ajkait.
Ez igazán beindította a férfit. Szenvedélye egyre nőtt.
A férfi keze lassan végigcsúszott a lány vállán, a melleihez és a mellek közé.
A lány halkan felnyögött.
A férfi megérintette a mellbimbóit a selymen keresztül. A lány enyhén zihált.
Ujjai utat találtak a vékony szövet alatt. Megérezte a lány mellének puhaságát.
Leereszkedett, és megcsókolta szerelmét. Olyan jó íze volt.A lány nyelve a szájába csúszott, és felfedezte őt. Ez jobban izgatta a ferfit, mint azt elképzelhetőnek gondolta. Végül megszakította az érintkezést, és ellépett tőle. Látta a vágyat a lány szemében.
Aztán újra megkérdezte."Szeretsz mást ?
"Nem, hercegem. Most nincs szükségem férfira, aki megvéd engem.
Csak rád. Csak rád van szükségem.A vámpír elmosolyodott.
Tudta, hogy a lány igazat mond.Megragadta a nyakát, és magához húzta. Egyenesen a lány nagy kék szemeibe nézett. Érezte a lány leheletének melegét az arcán.
Lassan beleharapott a nyakába. Fogai mélyen a húsába mélyedtek. a lány lehunyta a szemét, és nyögést hallatott.
Érezte a fájdalmat, de öröm is vegyült bele. A vámpír hátrahúzta a fejét. Az agyarai mélyen belemélyedtek a finom bőrbe.
A lány megremegett, ahogy a nyála végigégette a nyakát.Előrehajolt, és befogta a száját majd keményen és mélyen megcsókolta.
Érezte, ahogy a lány forró nyelve behatol a szájába. A férfi megszívta a nyelvét.
Aztán neki feszült és lenyomta a lányt a padlóra.
Kezét a lány torkára tette és megszorította.
Érezte, hogy a lány szíve gyorsan ver.
Akarta őt. Most!Felemelte a lányt és vitte az emeletre.
Óvatosan az ágyra fektette.
Felette állt és figyelte a lányt.
A lány ott feküdt, és várta őt.
Nem tehetett mást, csak bámulta a férfit és várt.
A herceg felmászott az ágyra, és vetkőzni kezdett. Levette a maradék ruháit.Bár úgy nézett ki, mint egy ember, nem kellett sok ahhoz, hogy észrevegye, hogyan mozog; testének minden centimétere szexuális vonzerőt sugárzott.
Izmai jól kirajzolódtak. Magasabb volt, mint a legtöbb férfi.
Bőre sápadt és hibátlan.
A haja fekete és fényes.
Gyönyörű volt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tedd be! (18+)
RastgeleEbben a könyvben a vágyak kiélésének jut a főszerep. Csak szex. Tömören és forrón. Nézz bele . Tetszeni fog ! SZIGORÚAN 18+-OS TARTALOM!