șaptișpe

249 15 5
                                    

A doua zi dimineata, Taehyung se trezeste si realizeaza ca se simte rusinat fata de ceea ce s-a intamplat in seara precedenta. El isi doreste sa paraseasca camera si sa evite sa se uite in ochii lui Jungkook. Insa, Jungkook isi da seama ca Taehyung se simte ciudat si incearca sa il ajute sa se simta mai confortabil.

Jungkook ii spune lui Taehyung ca nu trebuie sa se simta rusinat si ca el il iubeste oricum. El ii arata ca este normal sa se simta asa dupa un astfel de eveniment si ca nu trebuie sa se simta judecat. Jungkook ii arata lui Taehyung ca este acolo pentru el si il sustine.

Taehyung este impresionat de gestul lui Jungkook si incepe sa se simta mai confortabil in prezenta lui. Ei incep sa vorbeasca despre ceea ce s-a intamplat si sa isi exprime sentimentele unul fata de celalalt. Jungkook ii spune lui Taehyung ca ii place sa fie cu el si ca se simte bine in prezenta lui. Taehyung isi exprima si el sentimentele si ii spune lui Jungkook ca il apreciaza si ca ii place sa fie cu el.

In cele din urma, cei doi ajung sa se simta mai apropiati unul de celalalt si sa aiba o conexiune mai puternica. Ei realizeaza ca nu trebuie sa se simta judecati unul fata de celalalt si ca pot fi ei insisi in prezenta celuilalt. Cei doi incep sa se cunoasca mai bine unul pe celalalt, iar Taehyung invata sa isi accepte emotiile si sa se simta mai confortabil in pielea lui.

Dupa ce au discutat, sau dus jos pentru a lua micul dejun, acolo, intalninduse cu jimin.

—Ce ati facut voi doi aseara ca am auzit gemete din baie?-ranjeste jimin la cei doi-
—Nu e cea ce te gandesti tu dar e tot ceva de genu.-zambeste jk-
—Coapse?-jm-
—Da!-jk-
—E un inceput bun!-jm-
—Este?-tae-
—Incurand virginul meu nu va mai fi virgin!-se plange jimin-
—Ce repede trece timpul!-jm-

Jungkook si Taehyung planuiesc o zi romantica impreuna. Jungkook ii spune lui Taehyung sa se imbrace lejer si sa fie pregatit pentru o zi intreaga de aventuri.

Incep prin a merge la un parc de distractii, unde se distreaza jucandu-se la diferite jocuri si mergand pe diferite atractii. Jungkook ii castiga lui Taehyung un ursulet de plus si ii spune ca este pentru a-si aminti de aceasta zi.

Apoi, cei doi se indreapta spre un restaurant elegant, unde au o cina romantica cu lumini de lumanari. Ei isi spun unul altuia cat de mult se iubesc si se bucura de o cina delicioasa impreuna.

Dupa cina, Jungkook si Taehyung merg sa danseze la un club de noapte. Ei danseaza impreuna pe muzica si se bucura de atmosfera impreuna. Jungkook ii spune lui Taehyung ca este cel mai bun dansator pe care l-a vazut vreodata si il saruta pasional.

In cele din urma, cei doi se indreapta spre acasa. Jungkook ii spune lui Taehyung ca este cel mai important lucru din viata lui si ca il iubeste din toata inima. Taehyung ii spune lui Jungkook ca este cel mai bun lucru care i s-a intamplat vreodata si ca il iubeste la fel de mult.

Cei doi adorm imbratisati unul de celalalt, fericiti si indragostiti. Aceasta zi romantica le-a adus amintiri de neuitat si i-a apropiat si mai mult unul de celalalt.

▪︎Brother or Boyfriend?▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum