Am vorbit cu toti si au fost deacord ca maine dimineata sa plecam la mare in Thailanda.
Acum am mers cu jimin in bucatarie sa povestim pana nu vine tae de la magazin.—Deci vreau sa spun ca maine va fi o zi speciala pentru mine. Mai pe scurt vreau sa il cer pe tae in casatorie.-spun eu-
—OH.MY.GOOD! Pe bune??-jm-
—Da si vreau sa iti ti gura, sa nu ii spui si sa ma ajuti sa pregatesc o cina romantica pe plaja.
Tu doar trebuie sa il ti ocupat pe taehyung si sa il aduci pe plaja cand te sun. Ok?-intreb eu-
—Sigur. Deabea astept!-spune jimin incantat-Restul serii a fost linistita. Am luat cina in familie apoi ne-am dus sa ne facem bagajele si sa dormim.
[Dimineata]
Ne trezeste mama lui taehyung si ne cheama la masa. Dupa ce mancam ne pregatim de plecare apoi mergem cu limuzina tatei spre aeroport pentru a lua avionul nostru privat.In avion am stat in pat cu taehyung si am adormit putin. Am luat pranzul apoi ne-am uitat la un serial impreuna.
Dupa cateva ore am ajuns si ne-am cazat la un hotel aproale de plaja.
Jimin la luat pe tae si sau dus cu tata si cu mama lor sa viziteze orasul in timp ce eu pregateam plaja impreuna cu yoongi care sa oferit sa vina cu noi pentru ca nu poate sta atatea zile fara jimin.Am aranjat un picnic la malul marii, aproape de apa si am inchiriat un pat cu baldachin de pe plaja. Totul arata asa romantic si asta e doar vina tatei.
Sper ca lui taehyung sa ii placa.Acum e 19:00. Pe la 20:30 ar trebui sa apuna soarele asa ca e perfect.
Il sun pe jimin sa il aduca pe taehyung iar dupa aprosimativ 15 minute ajung. Jimin pleaca spunandu-i lui tae "bafta,, apoi ramanem singuri pe plaja.—Tu ai facut toate astea pentru mine?-spune tae uimit-
—Doar pentru tine!-spun apoi il sarut-
—Jungkook e atat de frumos!-spune cu lacrimi in ochi-
—Hei, nu plange nici daca sunt lacrimi de fericire!-jk-Ii sterg lacrimile apoi ne asezam pe patura si incepem sa mancam.
A venit si timpul pe care il asteptam de atata timp.—Taehyung, stiu ca nu sunt un iubit perfect dar tu esti cel mai pretios lucru care mi sa intamplat. Vreau sa avem o familie si sa invingem toate problemele impreuna. Vreau sa te ridic atunci cand cazi si sa iti fiu alaturi la bine si la greu. Te iubesc taehyung, te iubesc mai mult de cat orice. Vrei sa te casatoresti cu mine?-spun scotand din buzunar cutiuta cu inelul si o deschid.
—Normal ca vreau jungkook! Te iubesc atat de mult!-spune plangand-Ii pun inelul pe deget care sa potrivit fara dar si poate. Parca era facut special pentru mana lui. Il iau in brate si il sarut.
—Sunt atat de fericit ca te am langa mine.-spun eu-
—Si eu kook, si eu!-tae-Apoi mergem la patul cu baldachin admjrand apusul ce stralucea atat de frumos pe fata perfecta a logotnicului meu.
[Autor.pov]
Taehyung se urca in poala lui jungkook miscanduse si sarutandui gatul.—Vrei sa o facem aici?-spune jk pervers-
—Da.-spune taehyung senzual la urechea lui jungkook-
—In seara asta vreau ca eu sa te fac sa te simti divin-spune taehyung-
—Te las sa faci ce vrei insa tot eu te voi domina!-jk-
—Deacord!-tae-Taehyung ii da tricoul jos lui jungkook si incepe sa ii sarute pieptul cu pofta in timp ce jungkook ii strangea fundul in palmele sale.
Au continuat asa pana cand au ramas goi apoi taehyung se puse intre picioarele lui jungkook si ii luase membrul in mana.
Ii linge penisul si se opreste la varful acestuia, tachinandul.
Jungkook nemairezistand ii impinge capul lui taehyung pana cand il luase pe tot in gura.
Face miscari de sus in jos care il innebunesc pe jungkook, dupa cateva minute dandusi drumul in gura lui taehyung.Tae se pune din nou in poala lui pentru al excita din nou.
—Intr-o zi voi muri de la atata bunaciune!-geme jungkook-
—Pregateste-te pentru mai mult daddy!-tae-
—Atat de sexyTaehyung se ridica pe genunchi apoi se lasa in jos pe membrul lui jungkook.
—Ahh!-urla tae-
Incepe sa se miste pe membrul lui jungkook, miscarile sale senzuale innebunindul cu totul pe jungkook.
Continuand asa, amandoi isi dau drumul ca mai apoi taehyung sa se tranteasca langa jungkook, obosit.
—Te iubesc atat de mult si iti promit ca te voi proteja pana ce moartea ne va despartii-jk-
—Si eu te iubesc kook!-tae-Apoi jungkook il mai saruta odata si se pun sa se culce.
Sfarsit!
Nu pot sa cred ca am terminat cartea asta😭
Multumesc pentru voturi, comentari si sustinere!🩷
Love u si ne vedem la urmatiarea carte🫶🏻