83 - Bellen met Brandon en Hutson

426 7 1
                                    

Quinty McSwift
Het is donderdag, nog 6 dagen voor mijn vertrek. Nadat Brandon gisteren naar mijn kamer is gekomen heb ik niet meer tegen mijn moeder gepraat. Niet dat dat ook kon aangezien ze ineens weg was. Brandon is daarna ook naar huis gegaan, hij wilde het idee ook aan zijn vader voorstellen.

Ik hoor mam nu beneden verhuisdozen inpakken. Het wordt ineens zo echt. Ik besef me steeds meer dat dit niet is wat ik wil. LA is mijn thuis geworden, niet Amsterdam.

Ik heb mijn vrienden ook niet echt meer gesproken sinds gisteren. Ik wil er nog het beste van maken nu het nog kan, ik moet er wel vanuit gaan dat ik toch echt verhuis. Ik besluit ze maar te gaan appen.

 Ik besluit ze maar te gaan appen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlach

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlach. Las Vegas it is!

-

Ik ben bij Kendall nu, ik blijf hier slapen aangezien we morgen dus naar Las Vegas gaan en we bij haar verzamelen. Mam is thuis nu, meer spullen aan het inpakken.

We hebben vanmiddag heel even gepraat met elkaar, en ik heb haar uitgelegd dat alles goed komt. Dat ze me vaak genoeg ziet en dat ik vaker naar Nederland zal komen en zij naar hier voor het werk. Ze twijfelt nog steeds.

Kendall en ik zitten samen op haar bed een film te kijken. Ineens begint Kendall tegen me te praten. 'Quin ik denk dat ik Hutson weer leuk vind.' Zegt ze. Ik kijk haar blij aan. 'Oh mijn god yes!' Piep ik. Kendall houd haar vinger voor haar mond als teken dat ik stil moet zijn.

'Seren zit in de kamer naast ons.' Zegt ze. 'Oeps, sorry.' Antwoord ik. 'We hebben echt weer veel contact en gisteravond belde hij me ineens. Toen hebben we echt 2 uur lang gepraat over van alles. Net zoals toen.' Zegt ze. Ik ben zo blij voor Kendall. Dit verdiend ze echt.

'Weet je, zelfs Brandon vind jullie meant to be.' Zeg ik. Kendall grinnikt. 'Nou als zelfs Brandon zegt dat we meant to be zijn moet het vast kloppen.' Lacht ze. Ik lach met haar mee. De film laten we ondertussen doorlopen. 'Over Brandon gesproken, hoe gaat het tussen jullie nu?' Vraagt Kendall geinterresseerd.

'Goed hoor.' Zeg ik, me net bedenkend dat ik mijn vrienden nog niks over het idee van ons heb gezegd. Ik kan het ze maar beter niet zeggen. Als het me lukt om hier te blijven krijgen ze het dan wel te horen, maar ik wil niet dat ze valse hoop krijgen.

'Weet je, ik bedacht me laatst hoe een goede invloed jij op Brandon bent.' Zegt ze. Ik grinnik. Kendall doet haar laptop dicht en zet de popcorn en chips aan de kant. Dan gaat ze op haar zij liggen, dan doe ik dat ook.

'Vertel.' Zeg ik. 'Nou ja, op het begin van het schooljaar en de jaren ervoor was hij zo kut. Echt niet normaal. Hij had bijna iedereen gehad in de buurt en op school. Maar dat is compleet gestopt sinds jij er bent. Het is best wel schattig hoe lief hij nu is geworden enzo.' Zegt Kendall. Ik glimlach.

'Ik heb eigenlijk geen idee hoe Brandon was voor mij, alleen dat hij tegen mij in het begin best kut deed. Maar verder niks.' Zeg ik. 'Nou ja, hij was gewoon niet aardig. Tegen niemand niet, alleen zijn vrienden dan.' Zegt ze.

Ineens krijg ik een appje binnen, ik kijk en zie dat het van Brandon is. Ik laat Kendall mijn telefoon zien en ze grinnikt. 'Als je het over hem hebt he.' Zegt ze.

Ik bekijk het appje waarin Brandon zegt: Hee quin, kan je ff bellen? Ik laat het appje aan Kendall zien en zij zegt dat ik hem moet vragen of we Hutson ook mee kunnen bellen. Ik glimlach, Kendall is echt verliefd op Hutson.

 Ik glimlach, Kendall is echt verliefd op Hutson

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En even later zijn we samen aan het bellen. Brandon en Hutson maken de hele tijd de meest stomme grappen ooit maar lachen wel keihard om elkaar. Volgensmij is Brandon wel een beetje aangeschoten van iets, want zo melig zie je Brandon niet vaak.

'Maar de enige grote vraag die ik nu nog heb is of jullie nu weer een stel zijn.' Zegt Brandon dan ineens. Ik sla mijn hand op mijn voorhoofd. Kendall kijkt me met een blik aan die zegt: zorg dat Brandon stopt met praten.

'Brandon stil.' Zeg ik dan. Brandon kijkt me via facetime met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik lach. 'Nou Brandon, als het aan mij lag waren we dat hoor.' Zegt Hutson dan ineens. Ik kijk Kendall met grote ogen aan en zij mij.

Dan sluit ze de laptop waarmee ze automatisch uit facetime gaat.

***

wat vinden jullie van kendalls reactie?

(i'm backk)

lots of love

Forever?! with the badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu