Polisler beni aramışlar diye merak ediyordum daha zil çalmamıştı çantamı alıp tuvalete gittim ve telefonu açtım.
Yok kimse aramamıştı meraktan ölecektim annem ve babamı bir daha aradım ama yine aynı sonuç açmamışlardı.Beklemekten başka çarem yoktu.O anda zil çaldı hızlıca telefonumu kapatıp çantanın içine koydum ve sınıfa doğru ilerledim.Ateş beni gösteri provası için bekliyordu hemen yanına gittim ve birlikte konferans salonuna gittik.Ayla hoca daha gelmemişti bizde oturmuş bekliyorduk.Konferans salonu biraz ürkütücü gibi gelmişti herşey biraz eski ve içeri hafif karanlıktı.Ayla hoca gelmişti ve eşyaları hazırlamaya başladık.Bu bir kaybolma gösterisi olacaktı oldukça saçmaydı ve bir kişi de yeterdi neden iki kişi aldıklarını anlamamıştım.
Her öğrenci çifti farklı bir gösteri sergileyeceklerdi bizede bu düşmüştü bir öğrenci diğer iki öğrenciyi kaybedecekti ve bu kaybolan iki kişi de benle Ateş oluyoruz.Provalara başlamıştık nasıl kaybolacağımızı merak ediyordum ve öğrendim küçük gizli bir bölmeye saklanacaktık.Sonra Ayla hoca bu gösteride iki kişinin kaybolmasının biraz sıkıcı olduğunu iki kişi daha almamızı söyledi.Ateş hemen söze atıldı.
"Hoca o iki kişi Yağız ve Mert olabilirmi"
Mert ve Yağız Ateş'in en yakın arkadaşıydı.
"Peki o zaman sen Yağız ve Mert'i çağırda provalara başlayalım"
"Hemen hocam"
İçim biraz daralmıştı çünkü üç erkekle aynı yerde kalacaktım.Ama pek umursamadım sonuçta on beş dakikalık bir gösteri.Ateş,Yağız ve Mert geldiğinde provaları yapmaya başlamıştık.
Öyle böyle prova sonunda bitmişti.Hemen sınıfa gittik okulun bitmesine az kalmıştı biter bitmez karakola gidecektim çünkü böyle bekledikçe daha fazla korkuyordum.Okul sonunda bitmişti hızlı adımlarla karakola gittim yetkililerin yanına gittim.Sorduğumda daha çalışılıyormuş delirmek üzereydim.Hemen o adamın eski evine gitmek üzere yola çıktım.Her yanım titriyordu ya o adam annem ve babama bir zarar veriyse ya işkence yapıyorsa bunları düşünmek bile istemiyordum.Bahçe kapısını açtım ve eve doğru ilerlemeye başladım.
________________________________
Galiba bu son bölüm olacak çünkü istediğim kitleye ulaşamadım Eğer fazla yorum ve oy gelirse devam ettirmeyi düşünüyorum inşallah öyle olur ve Hikayemiz daha da uzun olur Kendinize iyi bakın.