Minule jsem si říkali že postavyly freddyho pizzerii kde byly Freddy Foxy chica a Bonnie ale tu zavřely protože se tam stál insident bite of 85.
Jednalo se o zakousnutí do lebky udělal to Foxy ten jediný má ostré zuby. Takže si Williem postavyly svoji pizzerii se jménem Afton robotick.
V pizzerii byly funtime Freddy funtime Foxy baby a ballora a funtime Freddy měl bob bona místo pravé ruky. Roboti byly postaveny aby jen unášeli děti ale pak na Williema přišly co dělá a pizzerii zavřely. Ale před zavirackou tam měl práci jeho syn Michael tam ho baby podvedla a vydlabacem emdo skaletonu mu vyrvala orgány a do tak prázdného těla vleze Enard Michael druhý den je finálový a všichni se Michaela začnou bát a zalezou do svých domů Michael vyblil enarda a spadl teď byl jen hrouda masa a baby řekne you Don t die a postavy se ale když se ta pizzerie otevřela baby vcucla Elizabet protože se nechala nalákat na zmrzlinu a Michael tam šel se jí z baby dostal ale bylo pozdě a Elizabet umřela a Williemovy umřelo už 2 dítě a když Williema ve staré pizzerii naháněli duše děti který zabil zavedly ho do part And servisu a tam byl freddybear a springbonnie a Williemovy nic jiného nezbývalo než vlézt do suitu springbonniho a děti rozrazily dveře od part And servis a Williem se jim začal vysmívat ale Williema začali pružiny který ve suitu byly ho rozdrtily a byl mrtvý v ječící poloze o 30 let později Williema alijas springtrap ožil.