A kezdetek! 1.rész

21 3 1
                                    

Ez a világ romlott és szennyezett. Szörnyű dolgokkal van tele, mint pl. Éhezés, háborúk, de mind közül a legrosszabb..a kanos tinédzserek.
Hogy megoldják ezt a komoly és súlyos dolgot, a kormány kiképzett két leányzót, akik annak szentelik az életüket, hogy megtszitítsák a világot (kezdve a városukkal) a kanos tiniktől, akik a padokon nyalakodnak a buszmegállókban, ezzel szétpusztítva ezernyi szempárt és szingli szivet. Így alakult meg a világ egyik legkomolyabb, legfontosabb és legmenőbb szervezete a...

K.T.E.O Kanos Tinik Elhárító Osztaga!!!

"Bad boys bad boys watcha gonna do? Watcha gonna do when they come for you?"- Üvöltött a dal az autóból, amiben a két profi ügynök ült.

-Huszadjára hallgatjuk ezt a dalt, de még most sem unom!- Szólalt meg Nam John és kiszállt az előbb leparkoló rendőr autóból, miközben kicsapta a napszemüvegét, majd felvette csak, hogy meglegyen a valódi ügynök vibe.

-Bad bojz bad bojz vacsu ganna do- Énekelte T, majd ő is kiszállt szintén feltelepítve a szemére a napszemüveget, hogy matchingeljenek és menőnek tűnjenek.

Ne tévesszen meg senkit a T és a Nam John férfi név! Ezeknek a profi női ügynököknek olyan állnevet adtak, amikről biztos elhiszik, hogy az övék. Vérprofik.

Miközben T becsapta az autó ajtaját, rájött hogy a kulcs bent maradt a kocsiban és még a rádiót, sem kapcsolta ki így újra kezdődött a Bad boys dal, mert csak ez az egy szám volt lemezre íratva, ugyanis nem telt még nekik spotify prémiumra, de nem szólt Nam Johnnak egy szót sem, csak mellé állt és mindketten a kocsinak dőltek. Nam John a levegőbe szippantott, majd így szólt.

-Kanosságot érzek a levegőben.- Mondta, miközben eltorzult az arca az undortól. T bolinttot, majd felpattintotta az oldalán lévő tartó egyikét és kivette a kis távcsövét, amivel elkezdte keresni a bűnösöket. Nem is kellett sokat keresniük, azonnal rá is mutatott az előttük ülő tini párosra akik a padon egymásra mosolyogva, szerelmes pillantásokat idéztek a másik felé és érezni lehetett a hormonok tengését körülöttük.

-Megvan az első páros..hova fajul ez a világ.- Rázta meg csalódottan a fejét T, majd vissza csúsztatta a kis távcsövet a tartóba és helyette a viperát csapta ki(a fegyvert!!).

-Undorodom tőlük!- Csulázott az aszfaltra egy férfiasat Nam John.
A két leányzó úgy állt a kocsi mellett a K.T.E.O mellényben, mint az aluljárókban lévő legalvilágibb pedofilok és csak a jelre váltak.

-Aha!! Már csókolóznak! FUSS NEKIK T!!- kiáltott Nam John, mintha csak Pikachut választotta volna ki egy csatára és T már szaladt is a viperával a kezében a páros felé. Nam John a sípját elő véve futott T után, de majdnem leszippantotta a torkára a sípot, így eldobta a gecibe és sziréna hangokat kezdett kiadni, mert arra sem telt még nekik.

-K.T.E.O!! Váljatok szét és nem fogunk senkit sem felrugni!!- Kiáltotta T a párocska felé, akik kézen fogva kezdtek szaladni. Nam John ezt megelégelve, levette az acélbetétes bakancsát és utánnuk dobta, így szerencséjükre el is találta az egyik pulyát, aki kidőlt mint a budi ajtó a szutyok iskolámban, viszont a párja(barátnője vagy fiúja mindegy nékem)felkapta a bakancsot és mindent hátrahagyva elszaladt vele.(tragikus!!)

-A törvény keze utolért!!-Mondta T lerántva a szemüvegét, majd elővéve a Hobi watert telibe locsolta a gyerek arcát aki prüszkölni kezdett, de a kanosság kezdett alább hagyni.
Ezután a kiddot bilincsbe verték és elvitték a pontosan ilyen gyerekeknek kiépített kolostorba, ahol Giovanni atya már várta őket.

"Bad boys bad boys watcha gonna do?" Üvöltött ismét a zene a kocsiból, amikor megálltak a kolostor előtt, ám most kicsit hangosabbnak hatott a zene, ugyanis az ablak be volt törve,hogy autóba tudjon szállni a két szerencsétlen profi.

-Isten áldjon titeket leányok!-Adott áldást a két ügynökre, a szexi pap, majd a fiút fülön csípve elindult vele az épületbe.

-Egy újabb nap, egy újabb megoldott bűneset.- Szólt T miközben lehajtotta a kubuját és a kolostort nézte a kocsinak dőlve.

-Jól beszélsz testvérem, jól beszélsz.- Helyeselt Nam John, majd koccintott T-vel a Topjoyal a kezében.

K.T.E.O!Where stories live. Discover now