𝐄𝐠𝐲 𝐬𝐞𝐣𝐭𝐞𝐥𝐦𝐞𝐬 𝐧𝐚𝐩! 𝟐. 𝐫é𝐬𝐳

11 2 1
                                    

-SÁJNÍZ BEK BEK BEK BEK! -Énekli Nam John, elsőszámú Kteo ügynök a volán mögött ülve.

-OH ÁJM KÜRIÖSZ JEEE! -Kiált fel mellette hasonlóképpen profi társa, T ügynök. Éppen egy halaszthatatlanul fontos és komoly ügyben fognak eljárni. A kanosradar (eme profi műszer feltalálója ismeretlen, de fontossága és hasznossága már bizonyított!) jelzett.. Kanos tinédzserek a körzetben, úgyhogy kedvenc ügynökeink nem tétlenkedtek sokáig. Szirénázva száguldottak az utakon a neonsárga jelzőmellényükben amit még a kukásmivoltukból hagytak meg szekrényükben, mondván, hogy egyszer majd hasznát veszik, és milyen igazuk volt!

Nam John lassan lépkedett a bűntett helyszínére. Falhoz lapulva szorította magához a vizipisztolyt, és figyelte a két betolakodót akik egymást ölelgetve ijesztgették az arra járókat. Nam John hitét vesztve megrázta a fejét. „Ez nem mehet így tovább, ki kell iktatni őket mindenki érdekében.." gondolta magában és már lépett volna ki az árnyékból Sherlockot megszégyenítő tettenérést szimulálva, de ekkor megszólalt a Hello Kittys telefonján a csengőhang.

„WhEre's My SaMuRaI?"

-AY AY AY ÁJM JOR LITLÜL BÁTÖRFLÁJ! -Hallotta T ügynök hangját ahogy Nam John csengőhangjára énekel. Nam Johntól kb egy úttest választotta el, ezért nem értette miért hívja őt T ügynök, de azért felvette a készüléket.

-Nam John ügynök! Három óránál a betolakodók! – Szól a telefonba T.

-Tudom T, tudom. Már felfedeztem őket! Támadjuk le őket egyszerre! -Mondta Nam John.

Szinte egyszerre vették fel a napszemüveget a kanos tinédzserek ellen, na meg, hogy menőn nézzenek ki. Egymásra nézve bólintottak, majd kiszaladtak, hogy tetten érjék a két tinédzsert.

-HÁROM LÉPÉST TÁVOLABB EGYMÁSTÓL! EZ ITT A K.T.E.O! -Kiáltotta T ügynök rájuk fogva a szenteltvizet. T ügynök a lányhoz lépett, hogy lefogja míg Nam John a férfiút próbálta kordában tartani. Nem lesz itt semmiféle szerelmeskedés! Nem amíg a K.T.E.O itt van!

Nam John fejen öntötte a fiút szenteltvízzel aki elkezdett rángatózni mint ha valami démont űznénk ki éppen belőle. Ennek hatására viszont a lány kiszabadult T karjai közül, hogy a fiú segítségére siessen. sírva.

-Na ezt nem! Nem lesz itt indiai szappanopera szintű sírás! – Mondta T mérgesen, és azzal a lendülettel nyakon öntötte a lányt a szent nedűvel. – A lány kiiktatva! -Állapította meg T.

-De a fiúra nem hatott a víz!! – Kiáltotta Nam John aki erős küzdelembe szált. A fiú valahogy megszerezte az előnyt és elvette Nam Johntól a pisztolyt, hogy lelocsolja a két ügynököt.

-Most neked annyi! Elkapunk! – Kiáltott fel fenyegetően az elázott T ügynök, de a fiú csak felnevetett mint ha éppen egy Death Note epizódban lennénk, és azzal gyanusítottuk volna, hogy ő Kira.

-Kecs mi if jú ken Miszter Holmsz! – Mondta a fiú sejtelmesen selymes hangon, majd hirtelen pókhálót lövelt ki a csuklójából (?), és elrepült. A két ügynök nem jutott szóhoz.

-Mi volt ez Nam John? – Kérdezte T sokkos állapotban.

-Nem tudom T, de meglépett! – Felelte Nam John hitétvesztetten.

Miután a két ügynök a lányt elszállították Giovanni Eunwoo Dady.. akarommondani Fatherhez, hogy véglegesen megtisztítsák a kanosságtól, T és Nam John szomorúan járták a várost az autójukkal. Sosem történt velük ehhez hasonló. Mindig sikerült megfogniuk a kanos tinédzsereket, de most az egyik sikeresen meglépett. T ügynök ablaknak hajtott fejjel depressziózott egy szomorú filmbe képzelve magát ahol ő a főszereplő, mikor egy páron akadt meg a tekintete.

-Nam John! Azonnal állj meg! – Kiáltott fel T ügynök, mire Nam John satufékre lépett. -Ez.. a fiú aki lelocsolt minket szenteltvízzel! Aki meglógott!

-Igen, és egy.. fiúval csókolózik? – Nézte meg őket Nam John is, mire T lassan felé fordult mosolyogva.

-Szerintem néhány kivételt tehetünk. – Mondta T, mire Nam John határozottan bólogatott.

-Igen, így van. – Mosolyodott el Nam John is, és újra elindította a Sherlock című számot a rádióban, hogy aztán szép lassan tovább guruljanak a naplementében, mint akik a mai napra jól végezték dolgukat.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 31, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

K.T.E.O!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang