Sabah alarmın sesiyle uyandıgımda uvey annem ve babamın ayrı yattıklarını farkettim,bu yeni olan bisey degil bu yuzden tepkim aynıydı.babanemde uyuyodu.
Okullar acılıyor liseye baslayacagım icin fazla heyecanlıydım bu yuzden okulun ilk gunu ne giyecegimi aksamdan secmistim.Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum ben ceren,sırf para yuzunden uvey annesiyle aynı evde hergun dırdır ceken biri..
Aynanın önüne geçip sarı saçlarımı taradım,gri dar bir body giydim altıma koyu renk,yuksek bel,vucudumu saran pantolonumu giyip bodymi icine soktum,dudagıma renk vermesi icin hafif bir ruj surdukten sonra evden cıktım.Durak biraz ilerideydi duraga gittigimde dolmusun coktan orada oldugunu farkettim ve bindim, yaklasık 10,15 dakikalık bir yolculuktan sonra gidecegim yere geldik.Okula girdigimde duygunun orda oldugunu gordum.Duygu benim cocuklk arkadasım,dostum,sırdasım diyebilirim.
Duygu yanıma yaklastı ve aynı sınıfta oldugumuzu soyledi cok sevindim sınıfa cıktıgımızda bos bir sıraya oturup birbirimize yaz tatilinde neler yaptıgımızdan bahsettik.Günümiz boyle geçip gitti ogretmenlerle tanısma vs. vs.
Eve geldigimde yemek hazır degildi direk odama girdim,hicbirinin yuzunu bile gormek istemiyordum.tabikide cok gecmeden uvey sahıs kapıya damladı,bu evden gidicekmisimde hic bi ise yaramıyomusumda beni sevmiyomusta vs. vs. Herzamanki muhabbetler disimdan umursamiyo gibi gozuksemde icim aciyo boyle demesi cok canimi yakiyo babamda onun tarafinda zaten neymis alttan alicakmisim, ne dediginin gayette farkinda. Aksam yemegine gitmedim bile kocaman kizim para bile vermiyolar,parayi gectim sevmiyolar bile insan kizini sevmezmi ya .
İnsallah olurumde kurtulurum bunlardan,iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Ağzından
ChickLitBu hikayenin gerçek hayatla ilişkisi yoktur,kişi,yer vb. tamamen kurgudur.