Sabah alarm çalmadan uyandım,elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabıma yöneldim ve kıyafet seçmem gerektiğini farkına varıp düsünmeye basladım.
Aklıma gece mesajlasırken uyuyakaldıgım telefonum geldi yatagımda olmaıydı yatagımı biraz karıstırdıktan sonra buldum en son can'la konusmustum..birsurude mesaj atmıs,icimden cevap vermek gelmedi..uzerimi giyip mutfaga yoneldim uvey sahıs su iciyodu gunaydın dedi cevap bile vermedim,ondan nefret ediyorum..
Kapıdan cıkacakken cantamı odamda unuttugumu farkettim odama adım attıgımda annemin babamın ve benim resmimizin oldugu cerceve carptı gozume..'Neden anne neden bıraktın beni neden gittin sen ölmeseydin bunların hicbiri olmazdı,neden kıydın canına'
Dolmuşu kacırmamak icin evden hızlıca çıkarken yine bana soylendi neymis bizden bıkmısmıs evde fazlalıkmısım..
..okula geldigimde duygu beni bekliyodu beraber sınıfa girdik dersler falan derken öğle arası oldu yanımıza bi çocuk geldi isminin oğuz olduğunu soyledi 10. Sınıflardan çokta yakısıklı sayılmayan birisi bu..
..okul cıkısı eve gitmek gelmedi icimden yine onun dırdırlarını cekmek istemedim annemle her zaman gittigimiz bir cafeye gittik bundan 4 sene öncede buraya gelmistik.. Çok özledim anne çok seni benden aldıgı için denizden nefret ettim..
Bes on dakika gecmeden aradı tabi dururmu..
-nerdesin sen!?
-dısardayım.
-Hemen eve geliyosun,aksam yemegi hazırlancak daha bıktım artık bıkt...Telefonu yüzüne kapatıp eve dogru ilerledim..Gözyaşlarımı tutamıyordum..insanlar nasıl bu kadar acımasız? Tamam senin kanından olmayabilirim,sonucta bende bi insanım..
Eve geldigimde babamı yine doldurmus..Babam bagırdı,çagırdı odama kapandım yine yemek yemedim yemege cagırmadılar bile..
Babam nasıl bu kadar degisti anlayamıyorum..
Telefonumu elime aldım mustafa,can,beyza,aslı ve diger arkadaşlarımdan mesajlar gelmis butun geceyi mesajlasarak gecirdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Ağzından
ChickLitBu hikayenin gerçek hayatla ilişkisi yoktur,kişi,yer vb. tamamen kurgudur.