Ви зайшли в клуб і відразу пішли на бар.
Ти:один секс на пляжі будь ласка
Пей:це був натяк?)
Він придвинув твій стілець до себе.
Ти:ні,назва коктейлю) але ідея не погана ;)
Пей:ловлю на слові,скоро літо)
Бармен:будь ласка,ваш напій.Ваш молодий чоловік щось бажає?
Пей:так,ром-колу будь ласка,і ще (почав шепотіти хтопець тобі на вухо)
Бажаю тебе)
Бармен: будь ласка,і ваш рахунок
Пей: дякую
Пейтон розплатився і докинув ще сто гривень зверху.Ви пішли на танцпол.
Вам швидко набридло,скопилось сильно багато народу.Та ти почала ревнувати,на Пея палили сильно багато дівчат, хоч він дивився тільки на тебе.
Ти:пішли звідци
Пей:як скажеш
Ви сіли в машину
Ти:куди далі
Пей:куди скажу туди і поїдемо
Пея ніби підмінили,очі були скляні,ніяких почуттів,грубий і сухий Пейт.
Ти:що з тобою,ану подивись на мене
Пей:чого б це мені слухати тебе
Ти:ти нічого не поплутав?Ану подивився швидко!!
Ти взяла і повернула його лицем до себе.В нього розширені зіниці
Ти:ну ясно,де ти вже встиг.В слідуючий раз коли приймеш наркотики покладу тебе в лікарню або подам на розлучення!!
Пей:ну все все, не істери.Додому поїхали.
Ти:ага,тільки поведу я.Швидко на пасажирське.
Пей:гірше Гітлера
Ти:ага,давай шнель шнель,арбайтн.
Ви помінялись місцями,всю дорогу Пей дивився в вікно.
Видно він прийняв дуже мало або дуже слабкої бурди,бо вдома він повернувся в свій нормальний стан.
Ти:все,вивітрилось? Тільки спробуй ще раз,ти знаєш на що я здатна.
Пей:все крох,вибач я зірвався.Ти дорожче за кайф,бо ти і є мій кайф.Іди до мене)
Ти підійшла і він обійняв тебе.
Вечір,потемніло.Біля басейну,під ковдрою на лежаку ти читаєш роман 18+.Пей тихо,що ти навіть не помітила стоїть позаду і читає те що і ти.А саме постільну сцену)
Пей (шепоче тобі на вухо):хочеш так само,це сильно нудно
По тобі пробіглись мурахи,чи то від прохолодного вітру,чи то від переляку,а може від збудження?!)).
Ти облизала свої зубки
Ти:так нудно,а ти можеш повеселіше?)
Пей:перевіримо
Ви тепер жили в цьому будинку а той так там і залишився,Мурмаєр хоче зробити з нього готель.Тобто майже всі речі і "іграшки" були тут.
Він закинув тебе на плече ніби ти нічого не важила,і поніс в кімнату на горищі,вона була майже така сама як в минулому домі.
На тобі були чорні чулки,чорно 5Х футболка і Т-стрінгиПей:посидь тут а я зараз прийду.
Він поклав тебе на ліжко а сам кудись пішов.Він повернувся в одних боксерах і з твоїм улюбленим солодким соусом.
Пей:а зараз роби зі мною що хочеш
Ти:я знаю що я з тобою зроблю
Ти посадила Чоловіка на крісло і прив'язана шматами тканини руки.
Ти:не вставай доки я не дозволю
Пей:мені це вже подобається
Ти зняла футболку і труси,залишилась в чулках іТи лягла на постіль і прямо перед ним розставила ноги.Взяла резиновий член і демонстративно задовольняла себе ним,ти взяла ще один але вже сосала його.коли ти побачила реакцію хлопця на яку ти розраховувала то сказала
Ти:а тепер роби зі мною що хочеш
Пей без слів розірвав ті клаптики тканини і вже повністю голий застрибнув на тебе.Прошепотів тобі в статеві губи"сучка,ти отримаєш по заслугам"Поцілував клітор і піднявся.Піднявся до твоїх справжніх губ.І поки ви цілувались він ввійшов в тебе і ти простонала в поцілунок.
Ти:ммммм
Він вдовблювався як тільки міг.Він вийшов та прикував твої руки та ноги.Пей став 69 і поки ти робила мінет він знущався з тебе,мацаючи,лижучи,ласкаючи твою кицьку з якої вже капало.Він не перестаючии лизати входив різними іграшками.
Ти:мг ах
Він кінчив тобі в ротика,ти все ковтнула.Він грубо відцепив тебе і поставив раком.Він звично для тебе розірвав твій топ і мацав твої груди.Чорт,це його збуджує.
Ти зжала член хлопця в собі і водночас відчула як він наповнює тебе...