...він залишив два синці на твоїй шиї
Ти осідлала його і пойорзала на його членів.Різко встала на коліна і почала мінет.Він намотав твоє волосся на кулак і поглажував тебе по спині,від цього в тебе йшли мурашки.
Ти додала ананасовий лубрикант і посмоктуючи,полизуючи взяла розбухшу головку.Пів довжини,ти ніби дражнила його.
Пей:мх..візьми все...х
Боже його хримлий голос.
Ти взяла на всю довжину,і повільними в певними рухами зводила цього чоловіка з розуму
Пей:швидше
Ти наростила темп,тобі навіть було смачно.Ти потекла,надто збудилась
Занадто
Як і він
Півхвилини такого темпу і твій ротик залито спермою,ви кінчики одночасно.Ти все ковтнула.
Пей:обожнюю тебе
Ти хитро усміхнулась і знову залізна на нього верхи.Ця твоя дія змусила член затвердіти.Половими губами з яких стікав сік ти терлась об його головку.Ти заглянула в його очі і не проізвольно поцілувала його,й при поцілунку насадилась на його пеніс.
Ви обидва простонали в губи один одного але не привали поцілунок.
Ти почала шевелити бедрами.
Пей домінував і поклав тебе на спину,пристроївся між твоїх ніг і різко увійшов.
Ти:мммммахх..
Він навис над тобою,від його настирно темпу ти аж схопилась за спинку ліжка.
Сьогодні ви напевне втомились),бо через хвилин 7-8 ви обидва кінчили.
......Слухайте,ятут хочу написати слідуючу частину типу від лиця Пейтона.Як думаєте вам зайде такий формат)?
Всіх люблю,гарного часу припроводження💋*ПС: знаю,частина вийшла маловата але чим багаті тим і раді†