Peste o săptămâna
Hyunjin: Baby ești gata?
Felix: Da...mergem?
Hyunjin: Da îmi iau cheile de la mașina și mergem.
Felix: Dar tu nu ai permis
Hyunjin: De ce îmi trebuie permis ..
Felix: trebuie sa ai permis ca sa conduci ...nu te urci așa cum vrei tu la volan si începi sa conduci
Hyunjin: Și zici ca îmi trebuie permis ca sa conduc nu?
Felix: Da
Hyunjin: Atunci dă-mi tu permisiunea si gata am permis acum hai sa mergem
Felix: Offff cine se poate înțelege cu tine...hai sa plecamCei doi ajunsese la restaurant întregi ca pana la urma Felix la convins pe Hyunjin sa îl lase pe el sa conducă .
Pov Felix
Era un restaurant mare foarte elegant toate mesele aveau doar 2 scaune chiar dacă mesele erau foarte mari si încăpeau încă 10 scaune.
Ma așez la o masa crezând ca aceasta este masa noastră deoarece era pusă o chestie pe masa cu inițialele noastre. Hyunjin se uita la mine confuz si ma întreabă de ce m-am Așezat acolo si ca sa vin cu el ca pentru noi doi era o alta masa din zona V.I.P..Ne așezăm al masa rezervată de Hyunjin și comandam. Masa noastra precum și celelalte mese V.I.P. erau poziționată lângă apa.
(Așa arată masa)Hyunjin: Ce vrei sa bei?
Felix: Nu știu nu prea beau alcool ,tu ce îmi recomanzi?
Hyunjin: Nu știu depinde de gusturile tale dacă vrei dulce, sec sau nu știu
Felix: O sa beau ce vei bea și tu
Hyunjin: Esti sigur ?
Felix: Da sunt
Hyunjin: OK atunci..... puteti sa aduceți o sticla Sângele AB
Chelner: Desigur cel V presupun
Hyunjin: Da
Chelner: In regulă vi-l aduc in câteva momentFelix: Ne aduce sânge ?
Hyunjin: Asta este denumirea vinului
Felix: Pai și cu cel V? Ce este?
Hyunjin: Asta este alta treaba stai liniștitChelnerul ne toarnă mie și lui Hyunjin in pahar .
CITEȘTI
Monstrul (Finalizată)
ParanormalMonstru ..așa îl poate descrie Felix pe Hibrid.Hyunjin este un vampir pe jumătate om jumătate vampir. ...... Felix ii da o șansa lui Hyunjin chiar dacă știe ca o sa fie rănit fizic cât și psihic. Știe ca Hyunjin se va comporta de parca ar vi iubiți...