2

4 2 0
                                    

"Biz geldiiik" Asya'nın gülerek odaya neşe saçması ile bende gülmeye başladım. "Hoşgeldiniz:)" Mert bana değişik bakıyordu bugün daha da değişikti. "Deniz aşkım şarjın var mı?" "Var bitanem noldu telefonun mu bozuldu?" "Hayır şarjım çok az birşeye bakabilir miyim?" Deniz başını sallayarak telefonunu verdi. Herkes koltuklara oturdu ve beklemeye başladık. Telefonumla ilgilenmeye başladığımda Mert'in bana baktığını hissedebiliyordum. Hala bana aşık mıydı? Cemre ile 1 ay önce ayrıldılar ama cemre hala Mert'e olan takıntısını yenemedi. Of Eylül  sen nerde kaldın ya dön şu zamana! "Eylül  Hanım Ali Beyler geldi çağırayım mı?" "Tabi hemen çağır başlayalım" Kapıdan içeri Ali bey ve asistanı girdi. Ama. Bu asistanı Cemre... Neyse kendine gel Ama senin onla bir bağın yok. El sıkışarak "Hoşgeldiniz Ali Bey" gülümseyerek "Hoşbulduk Eylül  Hanım bizi bu kadar güzel karşılamanızı neye borçluyuz?:)" Gülerek cevap verdim "Estağfurullah Sadece biraz daha değişik giyindim" Mert'in neden dik dik baktığını anlamaya çalışıyordum. Cemre ise hala mert'e bakıp gülüyordu.
Yarım saat sonra...
"Tamam iyi günler görüşmek dileğiyle" Ben bitmiş bi halde kendimi koltuğa attım. Deniz ve Asya bile benim bu saatte kadar verdiğim emekten dolayı yorgunlar. Mert'in zaten yüzünde bir mutsuzluk var. "Eylül Hanım kahve ister misiniz çok yorgunsunuz?" Melisa'nın dediği ile gözümü açıp "Olur canım sağol" gülerek oda dan çıktı. "Eylül  biz Denizle markete kadar gidicez bişey lazım mı?" "Yok balım sağol" Başını sallayarak odadan çıktı. Mert ile tek kaldık. Derin nefes alarak "Hala Cemre ile görüşüyomusunuz?" Birden bana döndü ve "Hayır sadece bana takıntılı" Başımı salladım. "Peki hala peşinde birileri var mı?" "Evet ama seni ilgilendirmez" "Mert hala eskisi gibisin yaptığın hataların acısını çekip sinirleniyosun" "Neyse Ben Lavaboya gidicem" "Peki" Oda da tek kalmanın huzurunu çıkarırken kapı açıldı. Gelen Çağrıydı. "Eylül  tek misin?" "Evet neden geldin?" "Eylül.. Senle kac defa konuştuk ben sana aşığım bak-" "Bunun için geldiyse çok dışarı" "Çıkmıyorum çünkü ben sana takıntılıyım aşığım sana anla artık" "Çağrı hiç boşuna uğraşma ben seni sevmiyorum!" Seslerimiz yükselmeye başlamıştı. "Eylül  sen benimsin hep te öyle kalacak!" Birden odaya birinin girmesi ile sözlerimiz yarıda kaldı. Odaya giren Mertti. "Çağrı sen Eylül'e ne dedin?!" Mert'in sinirlendiği için damarları belli olmaya başlamıştı ve bu çok kötü bir şeydi. "Eylül  çık dışarı!" Mert'in bağırması ile olduğum yerde sıçramıştım. "Mert tamam hadi çıka-" "Eylül çık dışarı!" "Mert hayır hadi lütfen!" Çağrı sırıtmaya başlamıştı. "Ya bırak gelsin küçük enişte üstüme" Mert'in kolunu tutup çekiyodum ama nafile. Mert sinirlenip çağrının üstüne yürümeye başladı. Yumruklar, Kavga sesleri, Bağırışmalar en son karanlık....
..
"Eylül  uyan Eylül!" Mert'in sesi ile gözümü açtım. "Eylül İyi misin iyiyim de lütfen" "iyiyim sakin ol" Melisa,Deniz Ve Asya'nın başımda olduğunu fark edince doğruldum. "Tamam ya sakin olun hadi herkes işine çok endişelendiniz" Hafif gülümseyerek "Hadi hadi güvenin bana" "Ben Eylül  ile kalırım siz çıkın" Mert'in cümlesi ile şaşırmıştım. Herkes çıkınca ben söze girdim "Çağrı.. nerde?" "Hala onu mu düşünüyorsun!" Sesi yükselince hafif olduğum yerde hafif sıçradım. "O anlamda dem-" "Eylül  yeter bir kere daha ağzına alırsan-" Gözlerimin dolduğunu hissettim. Oda korktuğumu fark edince "Tamam Tamam Öyle demek istedim özür dilerim Eylül iyi misin?" Biraz olsun gözlerinde ve sesinde hüzün hissediyordum. "Mert ben özür dilerim benim yüzümden oldu herşey" Mert derin nefes alarak "Hepsi o piçin yüzünden senin suçun yok" Sinirlendiğini hissettiğim an ayağı kalkıp ellerini tutup "Lütfen bari bir ilişkimiz yok ortada bir şey yok beni koruma. Kendinde zarara giriyorsun" Sesimin titredigini anladı. "Eylül .. Ben tekrar başlamak istiyorum.." Uzun bir sessizlik.. "Mert bende istiyorum ama zaman versek? Düşünmeliyim" Hafifçe gülümseyerek odadan çıktım. Belki de geçmişi kapatıp yeni sayfa açabiliriz....

Yeni bölüm atmaya bayılıyorum hergün bir sürü bölüm gelicek. Saygılı bir şekilde yorumlayın..

Ya Sen Ya HiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin