Чонгук крокує до класу і вкотре за ранок думає, що він дибіл. Хто його за язика тяг?
Всього лиш місяць. Тридцять днів, щоб завоювати довіру і прихильність Техьона. Тридцять днів, для того, щоб інший зізнався.
Цікаво, Бонхі позичить йома плаття?
Однак, скільки б він на себе не нарікав, хочеться спробувати. Не для друга, не заради спору, а заради себе. І навіть, коли цей місяць закінчиться, він обіцяє собі продовжити почате.
Вони з Техьоном однокласники, сидять відносно недалеко один від одного, але проводять час окремо. Чонгук сидить у компанії своїх друзів, а Кім завжди сам. Заникається в куточку, якнайдалі від усіх на задній парті.
З школою, або принаймні з класом, їм пощастило. Тут і дівчата приємні, не намагаються лізти з залицяннями: Чонгук, перш ніж перейти сюди, спостерігав таке у інших школах і йому, якщо відверто, не приємно. Вони хороші в спілкуванні і ти можеш їм подобатися максимум зовнішністю. Сподобатися, як людина. Вони часто підтримують їх на змаганнях та простих іграх між класами, командами.
І хлопці тут – чудові приятелі. Майже половина його класу – учасники команди баскетболістів. Хтось запасний, хтось головний. От капітан у них Джихун. Його обрали, бо він спостережливий, спокійний і розсудливий. Ніколи не рубить згаряча.
Чонгук упевнений: Техьон почуває себе більш, ніж безпечно в такому класі. Корея відома тим, що тут жорстокі діти і впринципі суспільство. Але підлітки, яких він знає, спокійні. Зі своїми заскоками, звісно, але ніхто не заважає один одному. Це радує – Кім не страждатиме від знущань.
Найчастіше в нього просять списати. Хлопець допомагав і підказував, але, коли до нього намагались підсісти, пересідав або зовсім відсовувався подалі. Згодом однокласники перестали так робити і просто кидали листки, коли відволічуть вчителя. Хтось вчив все самостійно, а коли вже геть туго просили. Нікому невідомо: Техьон робить це, бо просто добра душа, чи не може відмовити?
Саме цим Чонгук і вирішив скористатися вперше. Він старанно вчиться сам, оцінки має достатні. Він ніколи нічого в Техьона не запитував, але на перерві підійшов.
Суйон і Міндже – дівчата, що сидять спереду Кіма – глянули на нього трохи дивно, проте промовчали.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Stupid idea
HumorЧонгук вважає, що його друг абсолютний придурок. А він ще краще. Це ж треба поспорити на того, хто тобі подобається.