Hyunjin gözünü kapıya dikmiş Seungmin'in girmesini bekliyordu. Dün yazdıklarıyla onu çok sinirlendirmişti.
Üstüne bir de engellemişti.Seungmin zil çalmasına rağmen gelmemişti. Bilerek mi gelmedi acaba diye düşünürken hoca gelmeden çıkmak için ayaklandı.
Camdan sallana sallana gelen Seungmin'i gördüğünde sırıtıp Seungmin'in sınıfa gelirken önünden geçmesi gereken boş sınıfa ilerledi.
Seungmin uyuyakaldığı için hiç üzgün değildi. Annesi uyandırdığı için üzgündü. Sınıfa yaklaştıkça mutsuzlaşırken bileğinden çekilmesiyle ödü bokuna karışmıştı.
Çekilirken istemsizce kapattığı gözlerini açınca karşısındaki yüzle affalamıştı. Hyunjin o güzel yüzüyle dibindeydi.
Biraz sinirli duruyordu."Niye geciktin?"
"Uyuyakalmışım."
Birkaç santim alttan ona bakan Seungmin Hyunjin'in aklını başından alıyordu.
Birkaç saniyelik sessizlikten sonra Hyunjin boğazını temizleyip konuştu.
"Engeli kaldır."
"Hayır."
"Seungmin niye dediğimi yapmıyorsun?"
Cevap vermeyen Seungmin'le nefesini dışarı üfleyip elini Seungmin'in cebine atıp telefonu eline aldı Hyunjin.
Hem cebindeki elle hem de yüzüne gelen nefesle kendinden geçmişti Seungmin. Cebinden çıkan elle kendine gelmiş ama Hyunjin'e karışmayıp sadece izlemişti.
"Al."
"Ver."
"Şimdi çekil önümden."
Biraz daha yüzüne yaklaşıp konuştu Hyunjin.
"Şu an senin yerinde olmak isteyen onlarca öğrenci var bu okulda."
"Tamam o zaman ben gideyim onlardan birisini göndereyim."
Deyip Hyunjin'i itmeye çalışmıştı Seungmin. Ama Hyunjin onu itmeye çalışan elleri birleştirip duvara yaslamıştı.
Burunları birbirine değecek derecede yakınlardı.
Hyunjin istemsizce gözleri kapanırken mırıldandı.
"Sana hissettiklerimi bi görsen bi bilsen her gece yatağımda beni beklerdin."
Seungmin ise duyduğu cümleyle şaşkındı. Hyunjin'in onunla dalga geçtiğini düşünüyordu.
Hyunjin yanağına uzun bi öpücük bırakıp yanağını Seungmin'n yanağına yaslarken konuştu.
"Sen de bana geleceksin Seungmin."
Daha bebekler burada ama aşırı tatlılar.
Hyunmin'le kalın♥︎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your body language speaks to me || hyunmin
Fanfiction"Seungmin ben de bilmiyorum ne olduğunu." Seungmin durup bağırmaya başladı. "Hyunjin neyini bilmiyorsun? Beni kandırdın.... Aslında aptallık bende. Kız kapıyı gecelikle açtı. Ben ne yaptım?Seninle olmaya devam ettim aptal gibi."