Pohled Minha
,,Tyvole..zase pondělí..a zase jsem zaspal..učitelka mi zase napíše pozdní příchod.."
Rychle jsem se zvedl z postele a utíkal jsem do školy, naštěstí jsem to stihl tak tak...Došel jsem v 7:48 ve škole musím být v 7:50 ..u skříňky stal Hyunjin ..a vypadá to že je na mě naštvaný ,,Ajo..kurňa ..já mu slíbil že dojdu ráno na doučování..." Sklopil jsem hlavu a šel jsem ke skříňce..
,,Lee Minho neslíbil jste mi náhodou něco??" Pověděl naštvaně Hyunjin
Já se mu zasmál za to jak mě to oslovil
,,Připadá ti tady něco vtipného? Slibuješ mi to týden a ty nedojdeš? A ještě k tomu dojdeš skoro pozdě do školy? Minho..já tam byl sám a neměl jsem tam s kým sedět..víš jak jsem se cítil?"
,,Promiň Jinii , já jsem zaspal ..fakt jsem chtěl dojít, však víš že z chemie skoro propadám.." upřímně..tohle jsem řekl jen aby se necítil blbě, na to doučování jsem fakt nechtěl a vskutku jsem ráda že jsem zaspal
,,Dobře Minho já ti to prominu..ale příště když něco slíbíš tak to dodrž.." tuhle větu Hyunjin pověděl celkem smutně, že mi ho bylo i líto
,,Jinii! Já se ti omluvil, už na to nemysli ,co máme teď vůbec za hodinu?"
Většinu času na školu kašlu, upřímně..nevím co budu dělat po střední,myslel jsem že zkusím tancovat..ale všichni mi říkají že nemám na to se dostat do žádné skupiny či co..
,,Vážně ? Ani nevíš hodinu? Dneska máš asi skvělí den..teď je matika ,pojď si sednout, matikářce je jedno kdo s kým sedí"
,,Jo díky , budu spát "Po matice jsme museli s Hyunjinem jít za učitelem do druhého patra..kde jsou třeťaci, všechny třeťáky ke smrti nenávidím..teda..až na Felixe
Vyšli jsme schody ..a musel jsem potkat svého nepřítele
Pana Jisunga
S Jisungem se nemáme rádi snad už od narození (a to jsem starší)
Chodili jsme spolu do školky , furt jsme si dělali naschvály , brali si věci, kreslili po obrazcích či dokonce jednou mě Jisung shodil ze schodů a já měl rozseklé koleno(od té doby ho fakt nenávidím)
Naštěstí jsem šel o rok dřív do školy než on , na základku jsme spolu nechodili ,ale na střední se tu zas objevil..snad mě stalkuje či co ..Jisung se chystal zrovna scházet schody ,naše pohledy se střetli (skoro jsem se pozvracel)
Jisung do mě strčil a začal se s jeho kamarády smát (divím se že kamarády vůbec má ..upřímně si je nezaslouží)Každopádně ,učitel si nás zavolal aby jsme rozdali písemky které zapomněl v kabinetě a nechce to rozdávat..
*11:58*
Po matice jsme měli angličtinu,fyziku a tělocvik , měli jsme dneska jen 4 hodiny , protože chybí náš třídní a nikdo nechce suplovat jeho hodiny
Došel jsem dom tedy už kolem dvanácté
Udělal jsem si ramen a řekl si že nafotím nové fotky na instagram , dlouho jsem tam nic nedalMincat9
Mincat9- lajknuto 28 dalšími uživateli
Komentáře:
Jinihyun- pro tebe bych i mňoukal ,ale dnešek ti neodpustím..
Sunshinelix- Hezký nehty Hyungu! Musíme se už někdy potkat
Qujisung- haf
Fotka vydána v 12:26*12:48*
No to ne...proč mi ten Jisung něco píše pod příspěvky? Já si ho neblokl? Však jsem si ho blokoval ..toto je beztak nový účet ,proč se mi furt montuje do života..
Budu to ignorovat, ať si zkouší co chce
ČTEŠ
beg me to stay..[minsung]
Romance❗příběh nemá žádného člena ze stray kids urazit, příběh slouží k pobavení ❗ minsung fanfikce enemies to lovers ---> minsung menší info Minho a Jisung spolu chodí do školy , Minho je starší chodí tudíž do čtvrťáku a Jisung do třeťáku Minho Jisunga u...