episode (8)💙✨️

32 5 5
                                    

කලින්ම කියනවා 18+ තියනවා..........................................................................................................................


නමුත් ඔහු එක් වරම හඩා වැටීමට පටන් ගත්තේය. පුරුෂයකු වුවත් පියාගේ වියෝවය දරා ගැනීමට නොහැකි දෙයකි.

"අනේ lanzhan මගේ පියා "

"ශ්...ශ්  සන්සුන් වෙන්න මගෙ වේයින්ග්."

මෙම අවස්තාවේ lanzhan ගේ කතාව අසා සිටි සේවක සේවිකාවන් හට වැටහුනා රජුගේ ආශාව ඉශ්ට වී ඇති බව.

එවිටම වේයින්ගේ සොයුරිය පැමිණීය..

"අනේ වේයින්ග් අඩන්න එපා..ඔබ මේ සියලු දේ දරාගත යුතුයි ඔබ ශක්තිමත් විය යුතුයි. ඔබයි මීළග අධිරජු."

"ම්න්.." එතැනින් එහාට වේයින් කිසිත් පැවසුවේ නැත.

......................................................................5 days later..

පියාගේ වියෝවෙන් දින පහක් ගෙවී ගොසිනි. අද නව අධිරජු හා අධිරාජිනියගේ විවාහයයි. ඔව් දැන් වංජි රාජ්‍යයේ අධිරජු වන අතර අධිරැජින වේයින්ග් වේ.

සියලුදෙනාගේ ආශිර්වාදය මැද විවාහයේ කටයුතු අවසන් වීය. නමුත් කිසිවෙකුට නොදැනි ඇවිලෙන දෑස් වලින් මෙම යුවලගේ අනාගතය අදුරු කිරීමට බලා සිටි අයෙකුත් සිටියී.

At.. weyin and wanji room..

වංජි කුටියට යන විට රත් වර්නයෙන් සැරසී රතු වේලයකින් මුව ආවරණය කරගන වේයින්ග් සිටියේය.
සෙමින් වේයින්ග් දෙසට පැමිණි වංජි වේලය ඉවත් කොට දැහැනකට සම වැදී මෙන් වේයින්ග් ග් දෙස බලා සිටියේය.

"Lan zhan??."

"ම්න්."

"අනේ ඔහොම බලන්න එපා මට ලැජ්ජයි."

"මගේනෙ."

එවිටම වංජි වේයින්ගේ දෙතොල්වලට නැඹුරු විය.

18+...  18+...කියවන්නෙ නැත්තම් කියවන්න එපා...

සිප ගැනීම් නැවතූ වංජි වේයින්ව නිර්වස්ත්‍ර කොට තමාද සියලු වස්ත්‍ර උනා දැමුවේය.

දෙදෙනාම මත් වූ දෑස් වලින් දෙදෙනා දෙස බලා සිටීය.

වේයින්ග් මතට පැමිනි වංජි ඔහුගේ ගෙලෙහි සීතල හාදු තබන්නට වීය. සෙමින් පහලට ගොස් වේයින්ග්ගේ අවිස්සී ඇති තන පුඩු මිරිකමින් උරා බොන්නට වීය..

"ආහ්.. lanzhan"

"මගේ වස්තුව.."

පසුව වංජි වේයින්ගේ ඇවිස්සී ඇති රසග කටට ගෙන උස් පහත් කරන්නට වීය. වංජිගේ මුව තුලම වේයින්ගේ හැගීම් පිටවීය.

"වස්තුව ඔයාට දරා ගන්න පුලුවන්ද."

"මට පුලුවන් lanzhan."

එවිටම ව්ංජි හැගීම් වලින් ඉතා උත්සන්න වී සිටි තම රසග වේයින්ගේ සිදුර තුලට තෙරපුවේය.

"ආහ් lanzhaannn.. ඒක රිදෙනවා."

"ඉවසන්න වස්තුව"

"ම්හ්."

වේයින්ගේ වේදනාව අඩු වූ බව වැටහුන වංජි move කලේය.

මෙලෙස දෙදෙනා නින්දට වැටුනේ වට 3,4 ක නිමාවෙන් පසුවය.
.
.
.
ඔන්න මම නෙමේ ඔවා ලිවේ. මම නෙමේ නම් මම නෙමේ. Comment  ඕනෙ ඉතින්. මේවා දාගෙන type කරල බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ ඔයාලගෙ පුංචි vote එකකුයි comment එකකුයි විතරයි.

Seeyaa 😉

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

.....💠💫Falling Love With Snake..💙💠.....[YIZHAN]Where stories live. Discover now