umarım onu annene sevdirmeyi becerirsin

80 11 0
                                    

"hazır mısın?"

Arkasından beline sarılan el ile irkilip aynadan uzaklaşmıştı uzun saçlı. Kahküllerini son kez tarayıp sarışına dönmüş.

"Evet... Ama gerginim."

Sarışın biliyormuş nedenini. Ailesi sevmezmiş Beomgyu'yu çocuk gibi biraz olgun olmalı derlermiş.

"Takma onları zamanla alışacaklar."

Uzun saçlı kafasını zoraki de olsa sallamış. Kendini biraz rahatlamış hissetmişken arabadan inip evin kapısı ile göz göze olunca içindeki gerginlik tekrardan nüfus etmiş sanki. Kendini annesiz bir yere gitmek istemeyen bir çocuk gibi hissediyormuş. Olmasa da.

Sarışının annesini ile tanışacağını duyunca sevinmiş aslında. Bir annesi olacak sanmış. Ama yine atılmış bir kenara.

Kapı açılınca sarışının ablası açmış kapıyı. Belki bu evde sarışından sonra tek ona güleryüz gösteren insanmış o.

Salona geldiklerinde uzun saçlı üzerindeki bakışlara daha fazla dayanamayacağını hissediyormuş.

Ortamdaki sessizlik içini karartıyormuş.

"Çocuk gibi olmamayı öğrendiyse gelsin dedim Taehyun!"

"Anne ne bekliyorsun çocuğun senin için kişiliğini değiştirmesini mi? Ben onu böyle sevdim ne istiyorsun bizden gerçekten anlamıyorum!"

Sarışın daha fazla dayanamayıp uzun saçlının elinden tuttuğu gibi evden çıkmış.

Arabada bir öncekinden daha da gergin bir hava varmış.

Baskıya daha da dayanamayan çocuk göz yaşlarını istemsizce dökmeye başlamış. Bunu farkeden sarışın çocuğu dondurmacıya götürmeye karar vermiş.

Her bir gözyaşına dayanamıyormuş.

Sen Ona Aşıksın ' TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin