12

1K 49 14
                                    

נ.מ גל
אני כרגע יושב בחדר של אור ושותה לאט לאט את המרק שאמא של אור הכינה.
הוא כבר עדכן את ההורים שלו על מה קרה והוריו אמרו לו שאני יכול להישאר פה איתם אכלתי חצי מקערת המרק והנחתי את המגש בצד אור היה עסוק בטלפון שלו ולא רציתי להפריע לו אז נצמדתי אליו כמה שיכולתי והתכרבלתי מתחת לשמיכה הנעימה.
נ.מ אור
אני שמח שההורים שלי הסכימו לגל להישאר פה ככה אני יכול לשמור אליו ששום דבר לא יקרה לו הייתי בטלפון שלי בזמן שנתתי לו לאכול את המרק אחרי איזה רבע שעה אני הרגשתי תזוזות קטנות  ושהפנתי את ראשי ראיתי את גל שהוא נצמד אליי ועטוף בשמיכה הוא היה נראה כזה חמוד .
שמתי את הטלפון שלי בצד ונשכבתי גם ככה שהוא עם הראש שלו על החזה שלי ואני מחבק אותו אחרי כמה דקות שמעתי אותו ממלמל משהו
״ מה אמרת בייבי״ שאלתי אותו ״אני אוהב אותך״ הוא אמר ומהר החביא את הפנים שלו שוב בחזה שלי
אני לשניה קפאתי הייתי בשוק אבל כמובן שאמרתי לו
״אני אוהב אותך גם מלאך שלי ״ הוא הרים את הראש שלו מהר והסתכל אליי ״ב-באמת״ הוא אמר ״כן״ אמרתי וצחקקתי ועם אתה עד כדי כך רוצה הוכחה אמרתי ועליתי מעליו וראיתי איך הוא מסמיק ואני פשוט לא יכולתי יותר וריסקתי את השפתיים שלי על שלו וזה הרגיש מדהים.
נ.מ גל
כשאמרתי לו שאני אוהב אותו אני הרגשתי הקלה ושלוה ואז כשהוא אמר לי שהוא אוהב אותי החזרה אני לא האמנתי לזה אני חשבתי ששמעתי לא נכון
ואחרי הוא פשוט עלה עליי ונישק אותי באותו הרגע אני התחלתי להרגיש בעננים זו הנשיקה הראשונה שלי.. אחרי כמה דקות שהתנשקנו הוא התחיל לתת לי נשיקות בצוואר וזה היה נעים ״א-הה״ אני לא יודע מה קרא אבל זה היה ממש מביך אני ישר שמתי יד על הפה שלי והסתכלתי על אור.

—————————————————————————
עוד פרק כי אני אובססיבית לספר של עצמי 🫠😀

ערסxחנון ( boyxboy )Where stories live. Discover now