9

1K 49 10
                                    

נ.מ אור
כבר כמה ימים שגל מתנהג מוזר לפי מה ששמעתי הוא לא משתתף בשיעורים וכשאני רואה אותו במסדרונות הוא נראה מותש ועצוב הוא גם ממש רזה וכל פעם שאני שואל אותו עם הוא רוצה לבוא אליי לאכול ארוחת צוהוריים הוא אומר שהוא חייב ללכת הביתה. החבורה של מאט התרחקה ממנו הם כבר לא מציקים לו מאז שאני טוב אמרתי להם לא לעשות את זה כמו שכבר הזכרתי אף אחד לא מעז להתעסק איתי. כרגע זה סוף היום ואני לא ראיתי את גל בכלל בבית הספר הוא לא הגיע אני דואג נורא.
בית הספר נגמר ואני כרגע בדרך חזרה לבית שלי להפתעתי ההורים שלי היו בבית אז נכנסתי וראיתי אותם ״היי אמא היי אבא״ אמרתי להם ״היי מתוקי איך היה בבית הספר״ אמא שלי שאלה בזמן שהיא מכינה לזניה לארוחת הצוהרים ״בסדר״ אני עונה לה
״מה עם הילד הזה שאתה סיפרת לנו עליו איך הוא״
כן מאז אותו היום שסיפרתי להם שאני ביסקסואל אני מספר להם הכל ״ אני דואג נורא היום הוא בכלל לא הגיע לבית הספר, אני חושב שמחר אני ידבר איתו״ אני אומר לה
״אוקיי חמוד מה שאתה רואה לנכון עכשיו בוא תעזרו לי לערוך שולחן אנחנו יושבים לאכול״. עכשיו כבר השעה שבע ואני כמו כל יום מתארגן לריצה שלי בערב זה מרגיע אותי הריצה הזו היא גם משחררת אותי מכל המחשבות שלי ״ביי אמא אבא יצאתי לריצה״ אמרתי להם ויצאתי מהבית.
היום אני החלטתי לרוץ בדרך היותר ארוכה רצתי בכיף שלי עד שהתחלתי להרגיש טיפות ומהר מאוד הם הפכו לגם ממש חזק אז החלטתי לקצר דרך הפארק העירוני אני רצתי ואז פתאום ראיתי גוף ששוכב על הדשא לא הבנתי מה זה אז התקרבתי ולאט לאט התחלתי להבין שזה בן אדם או יותר נכון נער שנראה בגיל שלי הוא רעד ממש התקופפתי לכיוונו ״היי אתה בסדר״ שאלתי אותו.

—————————————————————————
היי מקווה שנהנתם מהפרק

ערסxחנון ( boyxboy )Where stories live. Discover now