Hatırlatma
Uyumazsam şuraya yığılıcam" Jeongguk yatağına geçip üstünü örter uyumaya çalışır fakat iç sesi ona uyumasına izin vermiyordu. Adeta uyuma seni izliyorlar Jeongguk der gibi, Jeongguk bunu takmayıp uyumaya çalışır fakat gerçekten de biri onu izliyor gibi hissediyordu.
"Beni mi izliyorlar lan?"demişti"Anna uyanıksın gelsene Bi!"Hatırlatma bitti
"Noldu Jeongguk"Demişti Anna, fakat Jeongguk nedense istemsizce cevap vermiyordu. Onu bişey engelliyordu" Jeongguk Cevap versene!"Jeongguk hayla konuşamıyordu aynı şekilde bişey tarafından engelleniyordu.
"Ben gidiyorum senin konuşacağın yok hem çağırıyorsun hem cevap vermiyon"
Jeongguk anlamıyordu neden konuşamadığını ama Pencerenin açık kalan kısmından evinin çaprazındaki mezarlığı görüyordu. Ve orda ise içeriye doğru giren 6 kişi vardı, Jeongguk anlam vermemişti neden oraya giriyorlardı gecenin bu saatinde diye düşünmüştü ayağa kalkıp penceresi örtükmü diye kontrol edip perdesini kapatıp yatağına geri döner ve uyumaya çalışır.*Sabah*
"Anna günaydın"Demiştim" Günaydın,sen dün niye cevap vermedin bana"demişti anlamamıştım."Ne diyorsun Anna anlamadım"demiştim" Neyse bişey yok hadi geç kahvaltıya"Dedi"Tamam hemen geliyorum salondan bişey alıcam"Salona gittiğimde sehpanın üzerinde duran kitapı alıp Mutfağa geri giderken bir ses duymuştum"Unutma Jeon biz seni asla rahat bırakmıcaz"denmişti anlamamıştım salonda biri yoktu o zaman o ses nerden geliyordu umursamadım ve mutfağa geri döndüm."Jeongguk Dolapdan Hıyar versene"Demişti"Kendin alamıyon mu?"demiştim tabi anna buna sinirlenmişti ve elindeki süngeri kafama atmıştı"Alabilirim salak, Senden bişey istiğende suç"kafamda normal olarak pislikler vardı."offf Anna senin yüzünden yine duş almak zorundayım yah!"demiştim."Siktir Git ve al duşunu"dedi,"Çok kırıcısın Anna"dedim"Sen bana küfür edince ben kırılıyomuyum beyfendi"dedi"öfff tmm kırılmıyon ama... Neyse ben duşa giriyorum"dedim ve yukarı çıkmak için adım atacağım sırada adımım havada asılı kalmıştı kıpırdıyamıyordum ve konuşamıyordum.Anna ise anlamaz gözlerle bana bakıyordu,"Jungkook niye kaldın öyle beni korkutma"dedi anlam veremiyordum, dün geceden beri garip şeyler oluyordu. Sonra Bi anda kendimi yerde buldum bişey beni sürüklüyordu ve Mutfaktan bana doğru Koşan Annanın bağırışlarını duyuyordum. Son duyduğum şeyse"Lütfen onu bırak yalvarırım Jungkook'u bırak"gerisi karanlıktı...
BÖLÜM SONU...