kedi vs kopek

770 88 70
                                    


slm millet nbr

....

hyunjin

Minho ile tüm gece saçma sapan ne yapılcakasa hepsini yapmıştık resmen. Başta yemek yemeye gittik. Baya da yedi sanırım çok acıkmıştı. Ben tabağımı bitiremeyince benimkini de yemişti öküz.

Sonra hesabı ödemeye çalışırken kasada biraz didişmiş olabiliriz. En sonunda beni gıdıklamış ve ben uzaklaştığım sırada ödemişti. Ona kızdım ama beni gülerek geçiştirmişti.

Geri dönüş yolunda beni beklemesini söyleyip bize mısır almıştım. Tek başıma gitmiştim çünkü benimle gelseydi yine kendi ödeyecekti. Ne bu her şeyi ödeme merakı anlamıyorum.

Şimdi ise deniz kenarında bir bankta oturuyorduk. Hava hafif esiyordu ve ikimizin de elinde nerdeyse bitmiş bir mısır vardı.

"Biliyor musun mısır da hiç sevmem" elindeki mısırı sallayarak bana bakmadan söylemişti.

"Neden yiyorsun o zaman?"

"Bilmem"

Anlamadım. Sevmiyorsa söyleseydi. Keşke başka bir şey alsaydım. Belki de dondurma filan?

"Tadı güzel miydi?"

"Güzeldi. Belki de sen aldığın için güzel gelmiştir bilmiyorum."

Dediği şeye gülümserken görmesin diye sol tarafıma dönmüştüm.

Elimdeki bitmiş mısırı yanımdaki çöp kutusuna attım ve Minhonun dibine girip omzuna başımı koydum. O da kolunu bana sardı ve başını bana yasladı. Bende onun göğsüne iyice sokulmuştum. 

Minho bir eliyle saçımı okşarken bende parmaklarımla oynuyordum çünkü ne konuşacağımı bilmiyordum. Bütün olanlardan sonra yine onunla birlikteyim. Bana iftira atıldı, arkadaşım tarafından ihanete uğradım. Fakat şimdi onun kolları arasındayım.

Başkası olsa kesin ayrılması için baskı yapardım.

Kendi kendime düşünürken Minho bir elini yanağıma koydu ve ona bakmamı sağladı.

"Uykun mu geldi?"

"Hm.. Belki biraz"

Bunu dememle kollarını çekmişti ve ayağa kalkmıştı. Daha sonra beni kaldırmak için elini uzatmıştı. Ona gülümsedim ve elini tuttum. Elimi sıkıca tuttu ve yol boyunca da bırakmadı.

Karanlık sokaklarda birlikte el ele yürürken yan taraftaki köpeklerin sesini duyunca biraz yavaşlamıştık.

"Hyunjin mesela? 5 tane köpek mi kazanır yoksa 5 tane kedi mi? Bence kedi"

Sorduğu saçma soruyla gülmüştüm. Ne diyor bu yine?

"Köpekler tabiki kazanır Minho"

Ben böyle diyince elimi bırakmış ve durup heyecanla bir şeyler anlatmaya başlamıştı.

"Hayır bak ama şöyle düşün. Kediler zaten yırtıcı hayvanlar ve kendilerini çok iyi savunurlar. Yani köpekler büyük olsa bile kediler..."

Ne anlatıyorsun şapşal? 

Kendi sorusunu çok ciddiye almış olmalı ki bir türlü susmamıştı. Yanına gittim ve ellerimi yanaklarına yerleştirip kendime çektim.

Kısa süreliğine de olsa dudaklarımı onunkine bastırmamla susmuştu. Tam dudaklarını hareket ettirmeye başlayacaktı ki geri çekildim.

"Bu ne içindi şimdi?"  dedi gülerek. Çok güzel gülümsüyorsun aptal!

"Bilmem öpmek istedim sadece"

Eskort minho~ hyunho.     Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin