3

20 4 7
                                    

Jisung'un attığı bu mesaj kırgınlığımı arttırdı çünkü o yeni açılan kafeye ilk defa birlikte gidecektik hafta sonu. Bu gün zaten cumaydı yarını bekleyemedi mi sonra giderdi Minji ile.

Hafta sonu (cumartesi)
Jisung'a hiç bir şey demedim gitmeyecektim o kafeye saat 14:00 de buluşacaktık Jisung erkenden gitmiştir kesin diye düşündüm.
Önce kuzenime uğrayacağım sen git ben gelirim hemen demiştim planı yaparken. Kuzenime gittim ama buluşmaya gitmemiştim.

*Dingil❤️‍🔥👅'den +4 mesaj*

Dimgil❤️‍🔥👅
Minho neredesin 1 saat oldu?
Niye gelmiyorsun?
İşin mi uzadı?
Keşke haber verseydin
Minho baksana şu mesajlarıma
Kaç saattir seni bekliyorum
gönderildi 15:04
görüldü 15:30

Mesajlara cevap vermedim Jisung'a hala kırgın ve kızgındım.
1 saat sonra kapı çaldı baktığımda Jisung gelmişti.

J: NEREDESİN SEN YA KAÇ SAATTİR SENİ BEKLİYORUM
M: özür dilerim
J: iyi misin bir şey olmuş gibi
M: hiç bir şey olmadı iyiyim
J: İyi peki ben Minji'nin yanına gidiyorum
M: siktir git*/

Hiç bir şey demedim sadece anladım anlamında kafamı sallayıp kapıyı kapattım.
Neler oluyor bana niye böyle hissediyorum neden içimde ki kıskançlık duygusu bastıryor.
Kafamı dağıltmak için oyun oynamaya karar verdim. Oyun odama geçtim bilgisiyarımın başına oturup oyunu açtım 3-4 saat aralıksız oyun oynadım. Sonra da uyudum.
Pazar günümü de ful oyun oynayarak geçirdim.

Pazartesi
Sabah uyanıp hazırlandım ve otobüs durağına gittim Jisung bankta oturuyordu gidip yanına oturdum.

J: GÜNAYDIINN
M: kesin Minji ile konuştu ondan bu kadar mutlu*/
M: Sana da

Jisung'un anlatımı ile
Minho 3 gündür çok garip davranıyordu benden soğumuş gibiydi ama buna izin vermeyecektim en yakın arkadaşımı kaybetmeyecektim.

Okulda (Minho'nun anlatımı ile)
Okula geldigimiz gibi Minji ile karşılaştık Jisung'la sarıldılar ben de "sınıfa gidiyorum" dedim tam gidecek iken Minji bana "Minho biraz gelir misin benimle seninle bir şey hakkında konuşmak istiyorum" demişti bu beni şaşırtmıştı Jisung'ta şaşırmıştı ama bir şey demedi.

Tamam anlamında kafamı salladım Jisung sınıfına gitti bizde Minji ile okulun bahçesinde ki bi banka oturduk.

Lino: ee seni dinliyorum Minji
Minji: Jisung beni mi seviyor?
Sorduğu bu soru ile donup kalmıştım.
Lino: evet
Minji: nee ciddi misinn ben de onu seviyorum sence ne yapmalıyım
Lino: git açıl bana ne soruyorsun salak

Bunu deyip kalkıp tuvalete gittim gözlerim dolmuştu ağlamak istemiyordum gözlerimi sildim ve sınıfa gittim.

Derste niye gözlerimin dolduğunu düşünüp durdum Jisung'a aşık mıydım? Onu kısıanıyor muydum? hayır hayır o benim en yakın arladaşım hem ben gay değilim.

Tenefüste kantine giderken Jisung'un koşarak yanıma geldiğini gördüm.

J: HYUNG NOLDU SENCE BİLİYOR MUSUN
M: Minji ile sevgili oldunuz
J: EVET EVET

"Ne güzel" deyip gittim.

Öğle arası Hyunjin ile kütüphaneye gittik ve orada gördüğüm şeye inanamadım.
Minji Jisung'un kucağında oturuyordu ve öpüşüyorlardı.

Bu iğrenç görüntüye dayanamayıp kütüphaneden çıktım. Hyunjin'de peşimden geldi. Gözlerim dolmuştu.

H: lan ağlıyor musun
M: saçmalama be niye ağlayayım

Deyip koşarak okuldan çıktım. Sınıfa gidip eşyalarımı toplayıp çantamı alıp okuldan çıktım.

Minho❤️‍🔥Jisung
Changbin
Lan bu grup ismi ne aq
Chan
Lan bu grup ne
Hyunjin
Bi durun aq Minho Jisung'a aşık
bu gün Minji ve Jisung'u öpüşürken gördü ve ağladı
Changbin
LAN NE
BİLİYORDUM İŞTE
DUR NE MINJI VE JISUNG ÖPÜŞÜYORLAR MIYDI?!?!?
Chan
Evet sevgililer onlar
Changbin
NE
BU GÜN DE MINHO'YA YAKIYORUZ🚬

Hyunjin, Minho'yu ekledi
Minho
Ebeni sikim Hyunjin bu grup ismi ne

———————————————
JISUNG AGZINA SICAYIM
MINHO DURURKEN NE MINJISI BE

Friend | MinSung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin