13

10 3 4
                                    

Jisung yani ne denir nasıl denir bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum ve o kızla birlikte seni görmeye dayanamıyorum en yakın arkadaşıma aşık olmam benim hatam değil bu elimde olan bir şey değil. Kütüphane de seni o kızla öpüşürken gördüğüm andan beri çok kötüyüm. Şakasına flörtleştiğimiz zamanlar kalbim hızlanıyordu ve ben bunu hiç sorgulamıyordum meğersem ben sana aşıkmışım Jisung. Changbin bana şakasına aşıksın diyordu ama şimdi şaka yağtığını sanmıyorum. Sana cidden aşığım ne yapacağımı bilmiyorum erkek olman umrumda değil ben seni seviyorum. Sen mükemmelsin saçların gözlerin ellerin sesin her şeyin mükemmel sana bakmaya doyamıyorum ben sana bakmaya doyamazken başkalarının seni istediği gibi öpmesi, dokunması sinirimi bozuyor.
Yanında ki herkesi kıskanıyorum özellikle
de o sevgilini.
Seni suçlamıyorum bu konuda kendimi suçluyorum gerçekten en yakım arkadaşıma nasıl aşık oldum bilmiyorum inanasım gelmiyor ama işte aşığım yani. Keşke bana aşık olsan Jisung ama ya da olma vazgeçtim. En yakın arkadaşımsın nasıl bana aşık olmamı isteyebilirimki. Ama bana aşık olsan çok güzel olurdu olsun sorun değil şu an da Minji ile çok mutlusun en azından. Ben olmasam bile. Seni çok seviyorum Jisung bu yanlış bir şey ise özür dilerim ama seni sevmeyi bırakamıyorum sana çok aşığım. Bana aşık olsan bile ben de sana açılacak cesaret yok Jisung ben böyle korkak birisiyim.
Okurken fark etmeden ağlamıştım korkak ise korkak gelip bana açılana kadar bekleyeceğim onu gerçekten seven sevdiğini bir ömür bekler sonuçta dimi gerekirse 1 hafta 1 ay 1 yıl 1 ömür bekleyeceğim onu.

Çantasını kurcalamaya devam ettim ve bi defter buldum günlüktü sanırım evet günlüktü kilidi yoktu ve garipti yarisi fotoğraf albümü yarısıda günlüktü Minho ile benim küçüklükten beri yaptığımız şeylerin resimleri vardı Minho küçüklükten beri fotoğraf çekip anı biriktirmeyi seven birisi. Diğer sayfalarda da defterin arasındaki not ile benzer şeyler yazıyordu öyle göz gezdirip geçerken bi sayfa dikkatimi çekti.

Sayfa da yazanlar digerlerine göre biraz daha farklıydı. Diğerlerinde hep vazgeçmek, kıskanmak, pişmanlık, korkaklık, kıskançlıktan falan bahsederken bu sayfa tam tersiydi.

Gözleri, saçları, elleri, kokusu o çok güzel ona bakmaya doyamıyorum. Sana çok aşığım bazen hayal ediyorumda sevgili olsak ne güzel olurdu. İkimizde birbirimize deliler gibi aşığız. Çok güzel olurdu, ama sadece benim açımdan sen başkasını seviyorsun. Sevgilin var biliyorum ama seninle ilgili güzel hayaller kurmama engel değil bence bu.

Tam bunu okurken kapı çaldı. Gidip kapıyı açtığımda gelen kişinin Minho olduğunu gördüm. Tam bir şey söyleyecek iken Minho bana sarıldı.

Sung: Lino ben..
Lino: Seni seviyorum Jisung arkadaş ya da sevgili her türlü ben seni seviyorum hatta sana aşığım korkağım teki olduğum için orada kaçıp gittim

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Onu içeri davet ettim ve salona geçtik ikili koltukta beraber oturuyorduk.

Lino: Öncelikle yani lafa nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama Jisung sen Minji ile sevgili olduğun andan beri seni seviyorum kendime bunu kabuş ettirmem biraz zor oldu ama ben sana aşığım ve bunu öğreneceksin benden soğuyacaksın diye çok korktum

Minho'nun dediği şeyler gülümsememe sebep oldu boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
________________________
en iyi yerde biraktim ya HAHAHHA kimse okumuyor gerci ne havalara giriyorum aq

Friend | MinSung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin