*Selamm, evet bayadır yokum çünkü yazmaya üşendim ama şimdi üşenmeyip yeni bir bölüm yazdım🥲👍 iyi okumalar*
___________
Sabah uyandığında odada kimsenin olmadığını gördün, saate baktığında saat 10:00 du okadar çok mu uyumuştun, gerçekten şaşırmıştın. Hemen elini, yüzünü yıkayıp aşağıya indin ve aşağıda bilgisayar oyunu oynayan Han, Felix ve Hyunjin'i gördün.
Han:Ya Felix gelsene şu tarafa, ölüceksin şimdi
Felix:Ne alaka ya ben oyunu iyi oynuyorum, ölmem...
Hyunjin:Al işte ikiniz de öldünüz , bir tartışmadan oynasanız
Mi Sun:Günaydın
Han:Ooo Mi Sun hanım uyandınız mı? Günaydın
Mi Sun:Bakıyorum da çok eğleniyorsunuz, beni de uyandırmıyorsunuz ha
Hyunjin:Minho uyandırmayın dedi bizde uyandırmadık yani
Felix:Evet
Mi Sun:Sahi ya nerde herkes?
Felix:Minho, Seungmin ve Chan markete gitti, Changbin ve Jeongin ise arkadaşlarıyla buluşmaya gitti.
Han:Biz de çıkacaktık ta Minho bey emretti evde kalmamızı, seni evde yanlız bırakmamalıymışız.
Mi Sun:🤣Allah'ım ya, gidin o zaman şimdi , tabi sıkıldıysanız gidin
Han:Yok benim hevesim kalmadı zaten
Mi Sun:İyi siz bilirsiniz, ben yemek hazırlıcam siz de ister misiniz?
Hyunjin:Oluuuurrr
Mi Sun:😅Tamam o zaman gel bakalım Hyunjin, ne yemek istersin?
Hyunjin:Bilmem...Kendine ne yaparsan bana da aynısından yap ama patlıcan ve havuç yemem söyleyem
Mi Sun:😆Tamam tamam
Yemek yediniz ve 1 saat sonra diğerleri de gelmişti, siz de hemen hazırlandınız ve çıktınız çünkü bugün konser vardı ve Stay ler seni ilk defa canlı görüceklerdi, çok heycanlıydın ama sakin kalmaya çalışıyordun.
Konserin olacağı yere gittiniz ve son defa prova yaptınız. Orası gerçekten büyüktü ve binlerce insan sizi izlemeye gelecekti, heyecanın git gide artıyordu ama belli etmemeye çalışıyordun. Artık başlaması için 10 dakika kalmıştı hemen son şeyleri de halledip sahneye çıktınız.
Çıkmanızla beraber hemen çığlıklar havada uçuşmaya başladı. Her şey çok güzel gidiyordu ve herkes sana güzel sözler söylüyordu ama sende bir gariplik vardı. Kalbin çok hızlı atıyor, ellerin titriyor ve uyuşuyordu bununla beraber başın da dönüyordu, ama umursamadn çünkü heycanlıydın ve olabilir diye düşündün, ama bir süre sonra gerçekten çok stresli hissetmeye başladın nefes almakta güçlük çekiyor ve ayakta duramıyordun ondan sonra da gözün kararmış ve bilincini kaybetmiştin.
Üyeler seni öyle görünce hemen yanına gelip sahne altına indirdiler.Sağlık görevlisi:Galiba çok stres yapmış ve sonunda bayılmış
Minho:Peki, nasıl yani ne zaman uyanıcak