7.

782 32 33
                                    

____

Uyanmıştın ama üyelerin hiçbiri hala gelmemişti sende kalkıp yemek yapmaya karar verdin ve mutfağa gittin yemek hazırlarken kapı çaldı ve hemen açmak için kapıyıya koştun, üyeleri bekliyordun ama bu başka biriydi....bu senin eski psikopat sevgilindi.
Telaşlanmıştın ve hemen kapıyı kapatmaya çalıştın ki kapıyı tutmuştu ve ittirmişti,seninle konuşmak istediğini söyleyip içeri girmişti.
Onunla 17 yaşında Türkiyede tanışmiştınız, o zamanlar o 19 yaşındaydı,korece biliyordu ve gerçekten o aralar onu sevmiştin ,daha sonra da sevgili olmuştun ama 3 ay sonra çok değişmişti ve sana tecavüz etmek bile istemişti bununla beraber sende ondan ayrılmıştın ve karşına çıkana kadar ondan kurtulduğunu düşünüyordun ama yanılmıştın.
Koltuğa oturmuş konuşmaya başlamıştı ama sen korktuğun için uzaktan ona bakıyordun.

X:Bak Mi Sun ta Türkiyeden buraya seninle konuşmak için geldim ve beni iyi dinleyeceksin

Korkuyordun ve birşey diyemiyordun sadece üyelerin gelmesini dua ediyordun ve korkudan ağlamaya başlamıştın.

X:Hey niye ağlıyorsun dinle beni ,bak ben seni hala seviyorum beraber olalım

Mi Sun:*ağlayarak*İstemiyorum

X:Ne demek istemiyorum ,istiyosun

Mi Sun:Hayır istemiyorum

X:Öyle mi Mi Sun...bak canını yakmak istemiyorum

Mi Sun:İSTEMİYORUM DİYORUM ANLAMIYOR MUSUN

O Hemen ayağa kalkıp sana doğru yürümeye başlamıştı korkudan geriye geriye giderken takılıp koltuğa düştün ve o da hemen gelip üstüne çıktı , ağlıyordun ve onu üstünden çekmeye çalışıyordun ama buna gücün yetmiyordu çok çaresizdin ki bir anda sesler duydun ve oraya baktın.

Hyunjin:HEY ÇEKİL ONUN ÜSTÜNDEN PİSLİK

Üyelerin geldiğini görünce gerçekten çok mutlu olmuştun ve daha da çok ağlamaya başlamıştın.
Üyeler işi hallettikten sonra onu karakola götürmeye gitmişlerdi ama Minho,Hyunjin ve Jisung seninle kalmıştı ve Minho sana sarılmıştı.

Minho:*ağlayarak*İyi misin Mi Sun

Mi Sun:İyiyim de sen ağlıyor musun?

Minho:Yok ne ağlaması tozdan o tozdan

Mi Sun:*gülerek*Öyle mi

Minho:Öyle

Hyunjin:Mi Sun neden bizi aramadın

Mi Sun:Arayamadım o an okadar paniklemiştim ki aklıma gelmedi

Hyunjin:Anlıyorum ama iyi olmana sevindim,bundan sonra hep yanındayız yanlız kalmak yok

Jisung:Evet doğru dedi Hyunjin, yalnız kalmak yok tamam mı

Mi Sun:Tamam tamam

Üyelerin de gelmesiyle hepsine sıkı sıkı sarılmıştın.
Senin için çok endişelenmiştiler.

Jeongin:Ah Mi Sun iyisin demi?

Mi Sun:İyiyim iyiyim sağolun

Stray Kids 9.üyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin