Ulazim u dvoriste svoje velelepne kuce i parkiram najnoviji model aston martina koji mi je Ricard kupio za rodjendan pre neki dan. Iskljucujem motor i par minuta samo zurim ispred sebe zeleci da shvati kako od one naivne klinke koja je zelela samo srecan zivot pored muskarca se pretvorila u ravnodusnu osobu. Iz auta mi pomaze Tomas clan obezbedjenja da izadjem,i nesugurnim korakom idem mermernim prilazom kuce i prelazim prag koji kao da me nekom strujom odvlaci od unutrasnjosti kuce. Penjem se stepenicama ka sobi u kojoj me ceka on. Otvaram vrata i jedino sto vidim jeste mrak ali pomesan sa mesecinom koji otriva sve ono sto sam nekad mogla samo da mastam. Svlacim sa sebe najnoviji model Versaci haljine,Luj Viton donji ves koji kosta kao necija godisnja plata,skupoceni sat i nakit koji sam ovo vece nosila, i legnem kraj Ricarda polako pokusavajuci da ga ne probudim. Opet sam to uradila,opet sam prevarila muza. Prevarila coveka koji bi za mene i zivot dao,i koji mi zapravo sve sto pozelim pruza i daje. Nago telo ispod satenske posteljine i dalje je obezeleno njegovim dodirima i poljubcima koji me ujedno i bole i pale. Kajanje skoro da i ne postoji i to me najvise izjeda. Kako? Zasto? Gde je nestala strast koja je mogla i da me proguta i ozivi? Zar je moguce da prema Ricardu sad osecam samo zahvalnost i nista sem nje?
Ne! Ovo nisam ja,ovo je neko drugi.
Bacim pogled na Ricarda i sve sto sam oduvek zelela,a i svaka zena Italije od muskarca on ima,al opet to je bilo nedovoljno da uradim ono sto se ne sme. Dok posmatram muskarca za kojeg sam mislila da je moja srodna dusa zapitam se kako je do ovoga doslo? Kako sam mogla da dozvolim da mi telo pozeli nekog drugog kad je on savrsen? I to da pozelim drugog muskarca..onog zabranjenog i nikako meni dozvoljenog. Savrsene linije vilice,brada stara svega dva dana,pune usne i razvijene grudi su ga cinile zabodljivim,seksi i primamljivim komadom. Prosto se i ovog momenta secam koliko su mi noge klecale prvi put kad sam ga srela. Koliko ga je moje telo samo na pogled zelelo iako nisam o njemu znala ama bas nista. I dok ga posmatram na mesecini kako spokojno spava na desnoj ruci mu presijava isti prsten koji imam i ja i koji me ovog trenutka steze i prli kozu kao da je uzareni celik,a ne najfinija platina koja u unutrasnjosti sadrzi nase zavete. Vratim se na jastuku i zatvaram oci ,ali, umesto spokojnog sna smenjuju se scene mene i Lukasa na kancelariakom stolu kako divlje vodimo ljubav. I dalje osecam kako me njegove pune usne istrazuju. Od vrata,bistre,ukrucenih bradavica,ravnog stomaka pa sve do uzarenog,vlaznog sredista koje je zudelo da bude ispunjen njim. Njegove ruke koje se nalaze u mojoj dugoj plavoj kosi i na butini nestrpljive da skinu haltere i samodrzece carape i sad osecam na sebi i to me navodi da se stresem. Telo mi podrhtava i hvata me groznica kao da cu se razboleti,a zapravo u mislima dozivljavam orgazam ko zna kakvih razmera. Ne mogu prosto da se obuzdam,da smirim nagon da se iskradem iz sobe i odem sto dalje od Ricarda jer znam da on ovo ne zasluzuje. Ne on! Ne od mene u koju je smeo da se zakune. Okrecem ledja muzu jer se plasim da ga mojim uskracenim uzdasima mogu probuditii. Srce mi treperi kao list na vetru ali to je zato sto ne da osecam grizu savesti vec zal sto nisam ostala u Lukasovom narucju osluskujuci kako mu disanje isprekidano usled strasnog vodjenja ljubavi. Zelim da zaboravim sve. Njega..nevine poglede ali i zestoke nalete strasti kad bi se nasli u mojoj ili njegovoj kancelariji ili bilo gde gde bi bili sami...medjutim ne mogu, iako znam da je on Ricardov najbolji drug,iako znam da je on moj kum,iako znam da ima zenu koja je moja najbolja drugarica...sve znam i opet ne mogu. Strast je ipak nadvladala razum i savest. Osecam se kao smece. Kao izdajnik. Kurva koja zeli samo svoje potrebe da zadovolji. Plakala bi,ni sama ne znam zasto. Kako sam ovo smela da dozvolim?
Gresna sam i nadam se da ce mi Bog oprostiti,jer znam da Ricard nikad ne bi mogao i da to silno zeli.Zao mi je drage dame sto me nije bilo duze vremena. Trazila sam inspiraciju i smatram da samo najbolje zasluzujete. Priitom ne zelim da izbacim deo, a on bez strasti i emocija. Zavrsicu i dve price koje su pauzirane ali kad za to dodje vreme. Do tad zelim da uzivate u ovoj priciii♥️ Voli vas vasa Marmelada😘