Şarkı:
The White Birch - Breath.
Romanın, sayfaları rüzgarla açılırken perde açık olan camdan sarkıyordu. Açık kalmış bir müzik sürekli tekrarlıyordu. Hareketsiz yatakta uzanan kadın sanki cansızdı. Nefes alışverişi bile bir ölüyü anımsatıyordu. Dudakları aralık, beyaz teni ve zayıf bedeni yaşadığı acıyı yüklenmişti. Görünüşüne zıt olarak çok güçlüydü. Her şeye tek başına göğüs germişti. Terk edilmesi, kendi ayakları üzerinde durması her şeyin kanıtıydı...
Genç kadın ayağa kalkıp çantasını aldı. Evden çıkarken kapıyı kilitleyip anahtarı çantasına attı.
Issız sokakta sadece genç kadının ayak sesleri hakimdi. Bir müzik notası gibi aynı ritimde attığı adımlar ve nefes alışverişi sanki bir müziği anımsatıyordu.
Genç kadının hiç fark edemediği adam belirdi karanlıktan. Gözleri avını yakalamak isteyen bir kartal gibi bakıyordu. Simsiyah giyinmiş adam her attığı adımda bir seri katili canlandırıyordu.
Genç kadın soluk bakışlarını sokağın her tarafında gezdiriyordu. Gözünden hiç bir şey kaçmıyordu.
Adam hareket eden küçük bir karıncayı bile görüyordu. Kaldırım taşlarını ezberlemiş gibiydi...
Soğuk rüzgar şiddetle estiğinde kadının saçları önüne gelmişti.
Adam gözlerini kısıp ilerlemeye devam etti.
Genç kadın saate bakmak için telefonunu almak için elini pantolonun cebine attı. Diğer ceplerini de karıştırırken telefonun olmadığını fark etti. Omzunda ki çantaya baktı ama yoktu.
Sonra zihninde oluşan sayfa çevirme sesleri duyuldu ve az önceyi hatırladı. Masanın üzerinde unutmuştu. Eve dönmek için durduğunda adam da durdu.
Kadın arkasına döndüğünde gözleri adamın gri gözlerine sabitlendi. Adam yürümeye devam etti. Gözlerini bir saniye bile olsun kızın solgun yüzünden ayırmıyordu. Her köşesini zihnine kazıyordu. Hareketlerini ezberliyordu.
Genç kadının yanından geçerken sanki ağır çekimdeymiş gibi kadının gözlerine baktı.
Genç kadın yanından geçip giden adamın buzu anımsatan gri gözlerine dikmişti.
Boyu uzundu. Ona bakabilmesi için kafasını kaldırmak zorunda kalıyordu. Kirli sakallı yüzü her an birini öldürebilecek bir seri katile benziyordu.
Şahin gibi keskin bakışları kadının üzerinde yeterince bir etki yapmıştı. Yanından geçip giderken kadının saf ve etkileyici kokusunu aldı. Gözlerini tekrar sokağın karanlığına dikti.
Genç kadın adama bakmak için arkasını döndü.
Hızlı adımlarla yürüyen adam ellerini cebine koyup karanlıkta kayboldu.
Genç kadın adamın arkasından bir süre baktıktan sonra yürümeye devam etti. Yürürken sürekli adamın gittiği tarafa arkasını dönüp bakıyordu. Genç kadın da bir süre sonra karanlığa karışıp kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
ActionKaranlığa sıkışmış bedenler, karanlığa ait ruhlar. Silah sesleri, çığlıklar... Terk edilmiş iki insan. Nefretinin arkasına saklanan bir adam. Kendi karanlığını yaratan bir kadın. Duygularını çevreye karşı gizli tutan iki ruh. Birbirinden nefret ed...