Jag släppte Tora. Det kändes en konstig känsla i min mage och jag kved till. "Theo hur mår du?" frågade Tora och plötsligt släppte känslan i min mage. "Är du ledsen?" Jag funderade nej jag var faktiskt inte ledsen.Jag kände mig lättad faktiskt. Jag och min mamma har inte haft världens bästa relation. Men jag svarade till sist "Nej Tora jag är faktiskt lite lättad" Hon ville inte fråga mer och gick före mig hem. Jag fick plötsligt ett sånt badsug och Tora såg min konstiga min. Jag hatar ju att bli blöt. "Du fick badsug ellerhur?" Skrattade hon och jag nickade. Hennes vackra skratt trängde sig igenom min själ. Hon betyder så himla mycket. Men jag försökte att hålla mig att inte skratta. Tora buffade lite på mig och jag bröt ut i skratt. "Jag.....Fattar...inte..." Skrattade jag mellan dom få orden som kom ur min skrattande mun. "Theo vad fattar du inte" Fnissade hon. "Varför jag skrattar och vill bada!" Tjöt jag högre än vad jag förväntade mig. Då attackerade Sam,Julia,Joline och Lea. Dom hade varsin strand väska med mig. "Vi hörde att du ville bada!" Tjöt Julia. Jag skrattade åt alla och vi gick till stranden. Alla gick och badade utom jag och Lea. "Din pappa ska avgå ellerhur?" Sa Lea lungt. "Ja.." Hon frågar inte mer och sen hoppar vi i och badar. Längre bort på stranden satt en tjej helt ensam. Vi gick till henne och gjorde henne sällskap. "Hej jag är Theo! Detta är min mate Tora,Julia,Joline och Sam."
"Hej..Jag är Hedwig. Vill ni göra mig sällskap? Jag är ensam." Vi alla nickade och det visade sig att hon blev Utvisad ur sin flock. Vi bjöd in henne till oss och nu hade vi en ny i gänget!. Vi mötte även hennes kille Skye. Hedwig hade orangent hår med gröna glittrande ögon. Hennes pojkvän Skye var faktiskt söt för att vara utvisad. Han hade brunt hår med bruna snälla ögon. Båda var välkommna till dom utvisade. Det kändes konstigt på något sätt. Att Lea och Joline inte träffat sina mates än. Men när Joline kollade på Skye glimmade det till i Deras ögon. Skye var ju bara Hedwigs pojkvän och inte mate. Jag undrar om Skye och Joline är mates. En gång i vattnet råkade dom snudda varandra och det flög en vit liten gnista. Men det var inte lika starkt som mitt och Toras gnistor. "Jag har aldrig sett så mycket gnistor mellan två mates förut" S Hedwig och jag pratade med en stund. Hedwig var faktiskt riktigt trevlig och det var ju Skye med.
YOU ARE READING
Forever and Ever {Paus}
WerewolfBOK 2 ÄR HÄR! Tora och Theo är tillbaka! Det blir krig mellan Zac's flock och dom utvisade Rosalie söker upp Tora Och vem är den Vita vargungen? Och den svarta? Theo döljer något Vad hände med Sawie? Har han lämnat oss? Eller? Vad hände me...