Taehyung karşısında gördüğü manzara ile ne yapacağını bilemedi. Jimin'in tüm cesaretini takdir etti çünkü kendisi onun durumunda olsa ne yapardı tahmin bile edemiyordu.
VIP katı zenginler için bile girmesi zorlu bir katken ormandan gelen sürünün burda bulunması Jimin için en aşağılayıcı şey olabilirdi. O kadar önleme, o kadar şifrelemeye rağmen dört alfa karşılarındaydı. Sanki onların zekası ile dalga geçiyorlardı.
Kumar masalarında oturan VIP'lerin hepsi oyununu duraklatmış, çalışanlar dahil herkes ne olacağını izliyordu. Durumun üzerinde kontrolünü kaybettiğini belli etmek istemeyen Jimin ise tüm soğuk kanlılığı ile onları karşıladı.
"Silva Custos, Lycan'a hoşgeldiniz." Taehyung olanları izliyordu. Jimin hayran olunmayacak gibi değildi. Liderleri gibi gözüken, aralarından en uzun boylu olan başıyla Jimin'in selamını aldı ve büyük bi rahatlıkla gülümsedi.
"Hoşbulduk Park Jimin." Taehyung adamları ile Jimin'in etrafını sarmış, ani bi saldırı durumunda müdahaleye hazırdı. Bakışları kapıyı kollayan ve bar tarafında bekleyen diğer adamları kontrol etti. Hepsi bir işareti ile saldırıya hazırdı. Kumar masasında oturan Shin ve Lee ise diğerlerinden farklı değildi, şaşkınlıkla olanları izliyordu.
Ormandan geldiği her halinden belli olan sürünün diğer üyelerinin bakışları ise kumarhaneyi inceliyor, göz göze geldikleri insanlarla korkmadan göz teması kuruyorlardı.
Sadece dört kişilerdi ama varlıkları sanki tüm katı kaplıyordu. Taehyung'un bakışı kısa süreliğine diğerlerinden zayıf gözüken alfaya takıldı.
"Kendimi tanıştırayım, Kim Namjoon."
Jimin yüzüne o herkesi baştan çıkardığı ifadeyi takınıp Namjoon'a baktı. Alfanın bakışları odağını kaybetmedi.
"İtiraf etmeliyim Namjoon, şifreyi bulmanız beni şaşırttı. Sizi VIP katında ağırlamayı beklemiyorduk." Jimin'in sözleri ne kadar pürüzsüz ve yumuşak sesi sayesinde sakin duyulsa da Taehyung arkasında yatan siniri hissedebiliyordu.
Bu sürü burdan sessiz sakin çıksa bile başkanın koparacağı yaygara şimdiden Taehyung'un kulaklarını sızlatıyordu. Her halükarda bu olay Jimin'in itibarını zedeleyecekti.
"En önemli misafirlerinizi burada ağırladığınızı duyduk Jimin." Taehyung Jimin'e adı ile hitap eden Namjoon ile çenesinin gerildiğini hissetti. Jimin'in kaşı sinirle seyirdi.
"Evet, doğru duymuşsunuz." Jimin tekrar zoraki bi gülümseme bıraktı. Taehyung Jimin'in planını bilmiyordu fakat ortalığı olabildiğince az karıştırarak bu sürüyü VIP katından çıkarmak istediği açıktı. Bu olay ne kadar büyürse Jimin'in itibarı o kadar zedelenirdi.
O sırada Shin yerinden kalkmış Jimin'in yanında yerini almıştı. Taehyung onun bu haline gözlerini devirmemek için kendini zor tuttu. Alfanın Jimin'e yaranmaya çalıştığı çok barizdi.
Fakat ilgiyi onlara çekerek olayı daha da büyütüyordu.
"Bir sorun mu var omega?" Taehyung Jimin'in sinirle gözlerini kapamasını izledi. Jimin ona alt cinsiyeti ile seslenilmesinden nefret ederdi. Taehyung artık duygularını kontrol etmenin Jimin için bile zorlaştığını farketti. Jimin en çok kendi işine karışanlardan nefret ederdi.
Jimin tam cevap verecekken Namjoon söze atıldı.
"Ah, Shin değil mi? Tam da sizden bahsedecektim." Shin Namjoon'a iğrenen bir bakış atıp Taehyung'a döndü. Onlarla konuşmaya bile tenezzül etmediğini açıkça belli etti.
"Atın bunları şuradan." Alfalar beklenti ile Taehyung'a döndü ama Taehyung Jimin'in emri olmadan hiçbir şey yapamazdı. Jimin başını hayır der gibi hafifçe salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unfaithful
FanfictionMafya lideri omega Jimin'in etrafı ona tapan alfalarla çevrilidir. Sıradan omegalar gibi tek bir alfaya takılı kalmayan Jimin'in façası Jeon Jungkook adlı alfanın çetesine katılması ile bozulur. Jimin ona ilgi göstermeyen Jungkook'a fena halde takıl...