Sepanjang perjalanan ke tempat yang dijanjikan Grace hanya diam dan memandang ke luar cermin kereta tanpa berkata ii
Untuk membuang rasa janggal tersebut jaehyuk pun mula membuka mulut nya "Awak okay tak" namun ia tidak dijawap oleh grace. "Yah jangan lah senyap" ,kata jaehyuk sambil melihat grace. "Mian sebab nangis tadi" kata grace. Jaehyuk tersenyum dan berkata "gwenchan ni awak ok tak nak ape ii saya belikan",Grace menggelengkan kepala nya lalu jaehyuk pun meneruskan perjalanan nya ke hotel Yoon...
Setelah sampai di hotel yoon. Jaehyuk pun keluar dari kereta dan membukakan pintu untuk Grace. Mereka berdua pun masuk ke dalam hotel tersebut dan pergi ke bahagian dapur.
"So kita nak buat makanan ape cg cakap dia nak masakan yang kita buat ni ade inovasi and lain dari lain " , kata Grace sambil tersenyum melihat jaehyuk. Jaehyuk kelihatan sedikit salting kerana kecomelan Grace "hmmm kita cari dulu bahan ii nanti kita buat ok so sekarang nak pergi supermarket tak beli bahan?" Grace memandang nya dan tersenyum.....
Selepas membeli barang mereka pun kembali ke hotel untuk menyiapkan tugasan mereka
Saya rakan ok ,kata jaehyuk. Mereka berdua pun menyiapkan tugasan tersebut.
Shanny kelihatan sedang sibuk membuat assignment manakala jeongwoo hanya memerhatikan shanny sahaja
Hmm bosan lah shanny jom lah buat benda lain ,regek jeongwoo sambil mendekati shanny.
Tak nak nanti tak siap assignment ni shanny kena marah bukan sunbae, kata shanny dengan selamba nya. Jeongwoo hanya meregek perkara yang sama berkali kali namun tidak diendahkan shanny sama sekali
Author : GAHAHAHAHAHAHA PADAN MUKA KENA PALAU SAPE SURUH KACAU ORANG
Jeongwoo: diam ah kau sebok je orang nak ngorat shanny
Author :kau yang patut diam Cite ni aku yang tulis kang aku gantikan kau baru tau
Jeongwoo : sorry ii hehe
Jeongwoo tetap mengacau shanny walaupun shanny sudah memberi nya banyak amaran hisk sunbaee boleh tak jangan kacau kang tak jadi pulak benda yang shanny nak buat ni , marah shanny. Jeongwoo hanya diam dan mengambil camera, perlahan lahan jeongwoo mengezoom muka shanny Sambil berkata kiyowo. Shanny melihat jeongwoi dan bertanya ne. Neo neomu kiyo ara Kata jeongwoo sambil tersenyum. Pipi dan telinga shanny bertukar merah eo shanny blushing ke? Tanya jeongwoo. Shanny pun membalas mane ade hisk dan lah shanny dah tak der mood nak buat ni.
Lalu shanny pun meninggal dapur tersebut dengan perasaan malu namun shanny kelihatan tersilap langkah dan tergelincir jeongwoo yang melihat menjadi panik dan dengan sepantas kilat menyambut shanny ala kdrama yah gwenchan tanya jeongwoo dengan risau. Shanny hanya terkedu dan tidak menjawab persoalan tersebut kerana masih terkejut
Dengan tiba ii nya kedengaran pintu utama rumah jeongwoo dibuka. Jeongwoo pun melepaskan shanny dan mereka berdua berlakon seperti tiada apa yang berlaku.
Kelihatan Asahi,Haruto,Jaehyuk dan Grace masuk ke dalam rumah. Yow park jeongwoo eh ade shanny lah hiii shany kata ruto dengan ramah. Shanny hanya tersenyum dan pergi ke arah grace apo malu mai ku mina Petara Aja nemu pertama malu mai ku tadi hmm kata shanny pada Grace. Jeongwoo, Asahi,haruto dan jaehyuk yang tidak faham hanya memandang satu sama lain.
Author :maksud dia malu do aku tadi tuhan je yang tau pertapa malu nye aku tadi ada paham
Mereka berenam pun duduk di sofa yang berada di ruang tamu kelihatan suasana agak janggal
Err so kita nak makan ape ruto pesan kata ruto dengan tersenyum. Kau pesan je ape ii kitorang tak kesah kata jaehyuk. Haruto pun memesan spicy Korean chicken,pizza,dan sebotol Cola. So Korang kenal tak aku dengan mamat ni sape kata sahi sambil menunjukkan ruto. Grace dan shanny hanya menggelengkan kepala. Aku asahi ni ruto and kitorang dua dari Jepun and nice to meet your guys kata asahi. Saya Grace and ni shanny cousin saya kata Grace.
Mereka berenam pun menikmati makanan yang dibeli oleh ruto. Hyung ade soju tak kat dapur tanye jeongwoo. Ade nape kau nak minum ke? Kata sahi. Jeongwoo pun tersengih dan mengambil soju serta beberapa cawan kecil di dapur. Grace dengan shanny still bawah umur an so tak yah minum kata ruto. Eh nak gak Korang bawah umur dah belajar minum ok kata shanny dengan bangga. Mereka berempat hanya tersenyum dan memberikan gelas pada Grace dan shanny.
Mereka pun mula minum soju dari botol ke botol hingga menyebabkan mereka mabuk.
Ttalgi ttalgi game game game jaehyuk Hyung dul kata jeongwoo yang mabuk sambil menepuk tangan mengikut irama ttalgi ttalgi Grace cil kata jaehyuk pada Grace. Ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi shanny Yook kata Grace pada shanny. Ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi ttalgi eh salah kata shanny. Ahhhh kalahh minum ii kata mereka berlima sambil menuangkan segelas soju pada shanny. Kelihatan mereka berenam sedang berseronok dengan gembira.
So sahi kun jadi tak plan kita nak letak diorang ni satu bilik yelah macam diorang bagitau hari tu kan diorang suka sahi kun tau ii lah kata ruto. Jadi kau gi angkat jeongwoo masuk bilik dia nanti aku angkat shanny kata asahi. Setelah mengangkatkan shanny dan jeongwoo mereka pun mengangkatkan Grace dan jaehyuk ke bilik jaehyuk. Ok done hehe selamat tidur para sahabat ku kata sahi dengan gembira.
Kelihatan jaehyuk dan Grace tidur dengan lena sambil berpelukan. Sama juga dengan jeongwoo yang sedang memeluk shanny dengan erat sekali .....
YOU ARE READING
𝓐𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓫𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 ~[𝓨𝓸𝓸𝓷 𝓳𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓴]~
Lãng mạn𝐃𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐡𝐚𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐝𝐚𝐧 𝐣𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐤 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐦𝐛𝐮𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐝𝐢𝐝𝐮𝐠𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐚𝐡𝐚𝐛𝐚𝐭𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐛𝐞𝐫𝐭𝐮𝐤𝐚𝐫 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐩𝐚𝐬𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐥𝐞𝐧𝐠𝐤�...